PONEDELJEK, 18. 5. 2020 – PETEK, 22. 5. 2020
Dragi devetošolci!
Tokrat vam pošiljam tedenska navodila za delo: 9. teden šolanja na daljavo
Dolgujem vam tudi rešitve preverjanja: 5.13. Preverjanje_ rešitve
V ponedeljek, 25. 5., se končno spet vidimo v pravi, zidani šoli, kjer zaključimo letošnje nenavadno šolsko leto.
Predelali smo vsa poglavja, ki so predvidena v učnem načrtu. Tako ste prav gotovo dobili vse znanje, ki je potrebno za uspešno nadaljevanje šolanja v srednji šoli. Ko se vrnemo v šolo, bomo skupaj predelali še zadnje poglavje, in sicer modalni glagoli (can, could, shall, should, will, would, may, might, must, ought to). Te glagole že znamo od prej, sedaj si jih moramo samo bolj sistematično pogledati.
Vsem, ki ste med šolo na daljavo odgovorno delali, se zahvaljujem. S tem ste pokazali, da ste odgovorni do sebe in svoje prihodnosti in da ste si pridobili delovne navade in discipline, ki je na dolgi rok pomembnejša od pameti.
Povedati moram tudi, da sem od nekaterih učencev pričakovala manj in dobila več, spet od drugih pa sem pričakovala več in dobila manj. A tako pač je in tudi to je del življenja. Vsak sam pri sebi pa najbolje ve, kako resno je delal in kako zrel je za delo v srednji šoli, ki bo zahtevalo veliko več samostojnosti in samonadzora.
Se veselim, da se vidimo, in vas do takrat zelo lepo pozdravljam. Zahvalite se tudi staršem, da so vam stali ob strani.
Učiteljica Ana
SREDA 13. 5. 2020 – PONEDELJEK 18. 5. 2020
Ta teden bo namenjen preverjanju znanja, da vidimo, kje smo. Novih zadolžitev od mene ta teden ne bo. Za reševanje preverjanja boste imeli torej cel teden (vse tri šolske ure). Reševanje si razporedite po lastni presoji.
Preverjanje lahko rešite kar v Word, lahko ga natisnete, lahko pa samo rešitve preverjanja zapisujete v zvezek, Karkoli boste izbrali, mi morate sliko rešitev poslati vsi nujno do ponedeljka, 18.5. do 14h najkasneje.
Z novimi navodili za delo se oglasim v ponedeljek.
Želim vam uspešno reševanje.
PETEK, 8. 5. 2020
SLUŠNO RAZUMEVANJE – vse naloge lahko narediš na samolepilne listke ALI direktno v eUčbenik (povezave spodaj). OBVEZNO PREVERI REŠITVE (v e-učbeniku):
- UČB. STR. 191/ nal. 1a, 1b, 1c
- slušno 1 (v eUčbeniku): https://touchstone.si/ucbeniki/ts9/191.html
- UČB. STR. 192/ nal. 2a, 2b
- slušno 2 (v eUčbeniku): https://touchstone.si/ucbeniki/ts9/192.html:
PONEDELJEK, 4. 5. 2020 in SREDA, 6. 5. 2020
Dragi devetošolci,
upam, da vam je minuli teden omogočil vsaj malo počitka in vam prinesel novo dozo energije. Če to, kar pravijo v medijih, drži, se morda res še srečamo v živo.
Do takrat bo še vseeno minilo nekaj časa in tudi delo na daljavo nam ne uide.
Današnje zadolžitve so sledeče:
- UČB, STR. 188 – NAL. 4A, 4B in 4C,
- DZ. STR. 177, 178, 179 – (NAL. 7 – 11)
Zdaj pa še eno pomembno obvestilo: prosim vas, da mi naloge pošljete le enkrat tedensko (za tri ure skupaj) in ne za vsako uro posebej, saj tako lažje sledim. Torej: poslikaj snov v zvezku, DZ in interaktivne delovne liste in to pošlji ENKRAT na teden (v največ dveh zaporednih emailih).
PETEK, 24. 4. 2020
Dragi moji,
pa smo prispeli do zadnjega delovnega dneva pred zasluženimi počitnicami.
Danes utrjujemo snov z interaktivnimi vajami:
- Adjective describing character and appearance:
Lažji:
Za srednje in višje standarde znanja:
- TENSES:
Za tiste, ki se še malo lovite v časih:
https://www.liveworksheets.com/an68096ux
ali
Za vse ostale, ki se že dobro znajdete:
ali
Če se ti kjerkoli zatakne, kar sporoči/ vprašaj/ …
Ko končaš z nalogami na internetu, si z angleščino za ta teden/ mesec zaključil.
POMEMBNO!!! V času počitnic preglejte zvezke, naloge, maile in predelano snov. Dopolnite, kar vam manjka.
Preglejte svoje maile. Nekaterim sem poslala “opomin” za neopravljeno delo. Čakam vaš odziv…
PONEDELJEK, 20. 4. 2020 IN SREDA, 22. 4. 2020
Dragi devetošolci,
pa se beremo že šesti teden zapored… Upam, da ste vsi zdravi, ravno tako vaši domači.
Oddelajmo še pet delovnih dni, potem pa počitnice.
Današnje delo in delo za sredo čaka v delovnih zvezkih, in sicer:
- DZ, STR. 174 – 177 (nal. 1 – 6).
Slike rešenih nalog mi pošljite do petka, 24. 4. 2020.
PETEK, 17. 4. 2020
Dragi devetošolci,
danes začenjamo z obravnavo 5. poglavja. Zaenkrat bomo torej 4. poglavje preskočili in se nanj vrnemo naknadno.
So, let’s start:
- V zvezek napiši naslov UNIT 5: THE WORLD – Yours to discover
- UČB, STR. 181 in 182 – v zvezek prepiši besede na dnu obeh strani in jih prevedi (svetujem uporabo spletnega slovarja pons.si).
- Preberi besedilo A1 (The seven continents).
- Učb. str. 183 – naredi nal. 2 c in 3 v zvezek – PREVERI REŠITVE IN DOPOLNI ter si v zvezku naredi slovarček.
- Naredi še učb., str. 187 – neznane besede dodaj k slovarčku v zvezek.
Prosim, da mi pošlješ sliko zvezka, kjer bo napisana zadolžitev pod 2. točko do ponedeljka, 20. 4. 2020.
SREDA, 15. 4. 2020
Dragi devetošolci,
upam, da ste se med velikonočnim vikendom uspeli najesti velikonočnih dobrot in da ste preživeli tudi nekaj časa s početjem stvari, ki vas osrečujejo.
Zdaj pa novim zmagam naproti… Delo čaka 🙂
- UČB. str. 189 – prepiši v zvezek in stavke prevedi;
- DZ, str. 109/nal. 37 – EXPRESSIONS WITH PREPOSITIONS – izraze v rumenem polju prepiši v zvezek in jih prevedi.
PETEK, 10. 4. 2020
Hello, everyone!
Danes malce predaha od siceršnje snovi – nadaljujemo z Velikonočnimi običaji: oglej si oba videa in sledi navodilom.
1.) Video – How are Easter eggs made?: https://learnenglishteens.britishcouncil.org/study-break/video-zone/how-are-easter-eggs-made
Nadaljevanje:
Odpri spodnji delovni list. Učenci s šibkejšim znanjem rešite 1. ali 3. nalogo, ostali učenci si izberete dve nalogi in nato v zvezke odgovorite na naslednje vprašanje: How do you and your family celebrate Easter? (opiši v zvezek, 7 – 10 povedi)
2.) Video – Easter in Britain: ta način zdaj že poznaš od ene od prejšnjuh ur. Aktivno slediš videu in odgovarjaš na vprašanja, nato nadaljuješ s posnetkom do konca.
https://en.islcollective.com/video-lessons/easter-britain
Happy Easter to you and your family!
SREDA, 8. 4. 2020
Dragi devetošolci,
ob današnji zadolžitvi boste spet vi tisti, ki boste dajali nasvet. Izberi eno od spodnjih možnosti.
- Lažja naloga: DZ str. 121/ 7 – preberi vsa pisma. Enemu od njih napiši odgovor/ nasvet. – zapiši najmanj 10 povedi
- Težja naloga – it’s a dare :): DZ str. 121/ 8 – napiši pismo (najmanj 15 povedi) in prosi za nasvet – use your imagination! I can’t wait to see what you come up with.
Tvoj nasvet oz. pismo mi pošlji kot sliko iz zvezka, lahko pa tudi kot Wordov dokument do petka, 10. 4.
PONEDELJEK, 6. 4. 2020
Dragi devetošolci,
upam, da ste zdravi in polni energije. Če vam manjka idej kako ostati v formi, si oglejte spodnji video. Aktivno poslušajte, in sproti preverjajte svoje razumevanje.
https://en.islcollective.com/video-lessons/staying-healthy-during-quarantine
Have fun!
Navodila za današnje delo pa najdete tukaj.
SREDA, 1. 4. 2020
Do you know what day is today? 🙂 🙂
Now, some serious business:
Letters to an advice column – LETTER 2: You’ve changed
- SB p. 126/ 1 – read and listen to the letter.
- Sb p. 126/ 2 – VOCABULARY EXERCISE: decide whether the pairs of words have the same or similar meaning (≈) or opposite meaning (≠). Use your lovely notebooks to copy and solve the task.
Enjoy your day!
PONEDELJEK, 30. 3. 2020
Dragi devetošolci,
tale business “na daljavo” nam gre pa zdaj že super od rok. 🙂
Večina vas je pridnih in redno oddajate naloge, od nekaterih pa ne duha ne sluha. Prosim tiste, ki se mi še niste javili, da to čimprej storite.
Navodila za današnje delo najdete tukaj: Letters to an advice column_1
V sredo se oglasim z nadaljevanjem.
Have a great week! 🙂
PETEK, 27. 3. 2020
Dragi devetošolci,
POMEMBNO: Še kar nekaj vas je, od katerih nisem prejela do danes še nobene povratne informacije. Zato prosim vse, ki tega še niste storili, da mi čimprej na mail pošljete slike zvezkov in DZ (nalog in zadolžitev) ali pa se vsaj javite (lahko tudi razredničarki, pa bo meni posredovala vaše sporočilo). To je pomembno zato, da vem, da spremljate spletno stran, da vidim, kako vam gre, kje so težave in kje potrebujete še kakšen dodatek.
Današnje delo pa takole:
najprej vam pošiljam povezavo do brezplačenga e-učbenika, kjer najdete poleg nalog tudi slušne posnetke (če boste dobro pobrskali, se najde marsikaj uporabnega 😉 .
https://touchstone.si/ucbeniki/ts9/000.html
Današnja navodila: OPPOSITES ATTRACT
Enjoy!
PONEDELJEK, 23. 3. 2020
Dragi devetošolci,
pred nami je nov teden druženja na daljavo. Vsi, ki ste mi poslali rešen učni list, pohvaljeni. Sama sem vam pa dolžna še rešitve. Prosim, preverite jih. In spet: če karkoli potrebujete, kar napišite. TJA9_CHECK
Danes pa:
- glede na učni list, ki ste ga prejeli v petek, preverite rešitve nalog v DZ str. 106/ 29, 30,
- rešite še DZ str. 107 in 108.
Želim vam uspešen in zdrav teden.
PETEK, 20. 3. 2020
Devetošolci,
pa smo dočakali petek. Upam, da je bil teden vsaj približno umirjen in da ste/ smo se že dodobra privadili dela na daljavo. “Fingers crossed”
Danes pa vas čaka nadgradnja snovi o Character adjectives.
Predvidevam, da ste ob reševanju naloge 29 in 30 v DZ na str. 106 morali kar dobro razmišljati, kaj vstaviti: ali dis- ali im- ali un- itd. ter ste bili večkrat v dilemi.
Danes vam pošiljam handout, na katerem so predpone, ki jih dodajamo pridevnikom in s tem dobimo nasproten pomen, razložene. TJA9_20032020 NEGATIVE PREFIXES FOR ADJECTIVES
Preberite si torej razlago, potem pa rešite vaje, ki so zraven. Vaje lahko rešite kar na računalnik, ni potrebno, da tiskate. Če te možnosti nimate, pa prosim, da nalogo rešite v zvezek. Rešitve nalog (ali v zvezku ali pa v izpolnjenem Word dokumentu) mi prosim pošljite na mail, da vidim, kako vam je šlo.
Za vsa vprašanja sem vam pa še vedno na voljo.
SREDA, 18. 3. 2020
Dragi devetošolci,
upam, da je bila ponedeljkova zadolžitev uspešno opravljena in da z njo niste imeli prevelikih težav. Danes snov o character adjectives zopet ponovite v DZ na str, 106 in 107.
Do petka, srečno!
P.S.: Pa ne pozabit na predstavitve filmov. Te boste ravno tako opravili. Ne skrbeti za datume – te bomo določili, ko se spet vidimo v živo. Lahko pa mi vaše izdelke seveda pošljete v pregled.