TJA 5

Petek, 29. 5. 2020

TJA5: What are they wearing? – Kaj imajo oblečeno?

 Spoznal si že veliko oblačil. Sedaj pa je čas, da se naučiš povedati, kaj ima kdo oblečeno.

Najprej ponovi oblačila tako, da rešiš vajo 9 v delovnem zvezku na str. 80 (DZ 80/9).

 

Sedaj pa odpri zvezek in napiši naslov WHAT ARE THEY WEARING? – KAJ IMAJO OBLEČENO?

Prepiši spodnjo razlago!

What are you wearing? = Kaj imaš ti oblečeno?

What is he wearing? = Kaj ima on oblečeno?

What is Tom wearing? = Kaj ima Tom oblečeno?

 

Kadar želimo povedati, kaj imamo oblečeno, rečemo:

I am wearing… = Jaz nosim (imam oblečeno)…

 

Kadar opisujemo, kaj ima oblečeno neka druga oseba, rečemo:

The girl is wearing… = Deklica nosi (ima oblečeno)…

The boy is wearing… = Deček nosi…

Tina is wearing… = Tina nosi…

 

Pri oblačilih smo pozorno na ednino oz. množino.

Pri oblačilih v edn., lahko barvo ali velikost oblačila napišemo med A in oblačilo: a red dress, a blue t-shirt, a long skirt

Pri oblačilih v množini, pa barvo ali velikost napišemo pred oblačilo: blue jeans, black shoes, sports shoes

Sedaj pa v zvezek napiši, kaj imaš danes oblečeno! Da česa ne izpustiš, je najbolje, da opisuješ oblačila od zgoraj navzdol.

Za pomoč bom opisala, kaj nosim jaz: I am wearing a black t-shirt, a black sweater, black leggings, purple socks and yellow slippers.

What are you wearing today?

Lep vikend, se vidimo v ponedeljek!

 

 

 

Četrtek, 28. 5. 2020

TJA5: Clothes – Oblačila

Se spomniš, kaj si za angleščino delal prejšnji petek? Narisal in poimenoval si oblačila.

Najprej odpri zvezek in ponovi vsa oblačila.

Danes boš na svoj seznam dodal še nekaj oblačil, saj se pojavljajo v DZ, ni pa jih narisanih v učbeniku. Da ti bo lažje, sem naredila seznam teh oblačil s prevodi. Prosim, če v zvezek tako kot prejšnjič zapišeš angleško besedo in jih narišeš.

Oblačila so sledeča:

1) A BLOUSE – bluza

2) A JACKET – suknjič, jopič

3) A TIE – kravata

4) A T-SHIRT – majica s kratkimi rokavi

5) SHORTS – kratke hlače

6) A SWIMMING SUIT – kopalke

7) SOCKS – nogavice

8) SHOES – čevlji

9) BOOTS – škornji

NASVET: Če si kdaj v dvomih, za katero oblačilo gre, je najbolje, da greš na internet in v Google vtipkaš ime oblačila. Nato pa klikneš, da ti Google pokaže le SLIKE. Tako najlažje vidiš, katero oblačilo je mišljeno.

 

 

 

 

Petek, 22. 5. 2020

Tukaj so rešitve včerajšnje naloge. Poglej si jih, ker sem objavila tudi prevode 2. naloge: TJA5-2105CHECK

TJA5: Clothes – oblačila

Danes se bova začela učiti oblačila. V nekaj urah angleščine boš znal opisati, kaj ima kdo oblečeno. Preden pa začneva z opisovanjem ljudi in njihovih oblačil, se morava naučiti besede za oblačila.

Danes boš v zvezek napisal in narisal nekaj najbolj osnovnih oblačil. Pa začniva.

Odpri zvezek in napiši naslov CLOTHES – OBLAČILA.

V učbeniku na strani 82 boš našel 17 besed za oblačila oz. obutev. Besede natančno prepiši v zvezek ter jih nariši. Slike naj bodo barvne, vse skupaj pa dovolj pregledno.

Besede boš moral znati.

Želim ti lep vikend!

 

 

 

Četrtek, 21. 5. 2020

Najprej si poglej ponedeljkove rešitve tukaj: TJA5-1805CHECK

TJA5: Meseci in letni časi

Danes boš ponovil mesece in letne čase ter pisal o vremenu v svojem kraju.

Delovni zvezek 85/1: Zapiši letne čase in mesece. Bodi pozoren, da bo zapis pravilen. Svoje delo preveri tukaj: Seasons months

Delovni zvezek 85/2: Zapiši letni čas. Vseh povedi verjetno ne boš razumel, zato si pomagaj le s ključnimi besedami, ki se pojavijo v vsaki povedi. Vsako poved podrobno preberi in si podčrtaj besede, ki jih poznaš. Nato razmisli, za kateri letni čas je to značilno.

Delovni zvezek 85/3: Zapiši o vremenu v tvojem kraju (v različnih letnih časih). Na koncu zapiši, kateri letni čas je tvoj najljubši.

Srečno!

 

 

 

Ponedeljek, 18. 5. 2020

TJA5: Vreme – utrjevanje

Delovni zvezek 80/8: Na internetu https://www.evedez.si/ pojdi na DZ 80/8 in poslušaj 2. posnetek (če ti angleščina ne povzroča težav, lahko poslušaš 1. posnetek). Posnetek zavrti tolikokrat, da boš rešil celotno nalogo. Slišal boš vremensko napoved po Evropi in narisal simbole za vreme.

Odpri zvezek in napiši naslov EXERCISE – VAJA. Prepiši spodnja vprašanja in nanja odgovori.

  1. What’s the weather like in spring?
  2. What’s the weather like in summer?
  3. What’s the weather like in autumn?
  4. What’s the weather like in winter?

Sedaj pa odpri delovni zvezek na strani 83 in reši obe nalogi.

Naslednjič bom objavila rešitve!

 

 

 

 

Petek, 15. 5. 2020

TJA5: Ali and the Magic Carpet

Odgovori na vprašanje: What’s the weather like today?

Si bil pozoren, da si odgovor začel z IT’S…?

Danes boš poslušal zgodbo o Aliju in čudežni preprogi.

Najprej boš kliknil na spodnjo povezavo in pred poslušanjem zgodbe naredil vajo, ki se nahaja pod zavihkom PREPARATION (priprava). Zavihek je nad samo zgodbo. Odpri ga. Opazil boš, da je ob vsaki besedi tudi izgovorjava, kar ti pomaga pri učenju besed, ki jih ne poznaš. Na koncu klikni FINISH, da te računalnik oceni.

Po opravljeni vaji poslušaj zgodbo.

Po poslušanju pa klikni zavihek GAME, ki se nahaja pod zgodbo. Na koncu prav tako klikni gumb FINISH.

Sedaj pa še naloga: V zvezek nariši pot Alijevega potovanja. Napiši vse kraje (jungle, forest…), kjer se je ustavil in označi, kakšno je bilo vreme (dodaj le simbol za vreme). Pot naj bi izgledala tako, kot ponavadi rišemo zemljevide do skritega zaklada.

Pošlji mi sliko.

Tukaj je zgodba: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/ali-and-the-magic-carpet

 

 

 

 

 

Četrtek, 14. 5. 2020

Najprej si preglej in popravi ponedeljkovo delo. Rešitve so tukaj: TJA5-1105CHECK

TJA5: Weather – vreme

Danes se boš naučil povedati, kakšno je vreme. Besede moraš znati povedati in napisati.

Preden se sploh začneš učiti vreme, pa moraš vedeti, kako vprašamo po vremenu. Vprašamo takole: WHAT’S THE WEATHER LIKE? = Kakšno je vreme?

Vprašanje je lahko tudi bolj natančno, npr:

What’s the weather like TODAY? = Kakšno je vreme danes?

What’s the weather like IN ITALY? = Kakšno je vreme v Italiji?

What’s the weather like IN WINTER? = Kakšno je vreme pozimi?

What’s the weather like IN JUNE? = Kakšno je vreme v juniju?…

 

Ko na vprašanje odgovoriš, vedno začneš z besedo IT’S. Npr:

A: What’s the weather like in winter? (Kakšno je vreme pozimi?)

B: IT’S cold. (Mrzlo je.) / IT’S snowing. (Sneži.)

 

Odpri zvezek in napiši naslov WHAT’S THE WEATHER LIKE? – KAKŠNO JE VREME?

Iz učbenika str. 82/3 preriši in prepiši vse simbole in besede za vreme. Nauči se jih.

 

Delovni zvezek 79/6: Utrjuj novo snov.

Delovni zvezek 79/7: Ponovitev besed, ki jih že poznaš. Vse besede v dežniku prepiši v zvezek ter jih prevedi v slovenščino. Nato obkroži besede za vreme (v zvezku ali v DZ).

Srečno!

 

 

 

 

Ponedeljek, 11. 5. 2020

TJA5: Countries – utrjevanje

Odpri zvezek in napiši naslov EXERCISE – VAJA. Prepiši spodnja vprašanja in nanja na kratko odgovori. Pomagaj si s kartončki, na katerih so podatki o državah.

  1. What’s the capital city of Slovenia?
  2. What’s the official language of Slovenia?
  3. How many people live in Slovenia?
  4. What’s the typical dish of Slovenia?
  5. What’s the capital city of Austria?
  6. How many people live in Croatia?
  7. What language do they speak in Hungary?
  8. What’s Italian typical dish?
  9. What colour is the Hungarian flag?

Delovni zvezek 76/1: Preberi navodila in reši nalogo. Če si besede pozabil, jih najdeš v učbeniku  na str.78/1.

 

 

 

 

Četrtek, 7. 5. 2020 in petek, 8. 5. 2020

TJA5: Ustno ocenjevanje znanja

Danes in jutri bo potekalo ustno ocenjevanje znanja. Vabilo si že dobil.

Želim ti veliko uspeha!

 

 

 

 

Ponedeljek, 4. 5. 2020

Welcome back!

Upam, da si si med počitnicami odpočil in nabral novih moči. Konec tega tedna nas čaka ocenjevanje plakata.

Jutri bomo imeli video konferenco, da preverimo, kako bi predstavitev izgledala. Tisti, ki bo želel, bo za vajo predstavil plakat. Dorekli bomo tudi uro predstavitev. Staršem bom danes poslala vabilo na Zoom srečanje.

TJA5: Countries – utrjevanje

Ker je minilo že kar nekaj časa, morava danes ponoviti opis države.

Najprej odpri zvezek in na glas preberi opise Slovenije in sosednjih držav.

Sedaj v zvezek napiši naslov GREAT BRITAIN – VELIKA BRITANIJA.

Spodaj si oglej podatke o Veliki Britaniji in državo po angleško opiši v zvezek.

Country: Great Britain
Nationality: British
Capital city: London
Official language: English
Population: 66 million
Typical dish: Fish and chips

Lahko mi pošlješ fotografijo zvezka, da ti povem, kako ti je šlo.

 

 

 

Petek, 24. 4. 2020

OBVESTILO O OCENJEVANJU – PREBEREJO NAJ TUDI STARŠI!!

Pouku na daljavo še kar ni videti konca, zato bom po prvomajskih počitnicah izvedla ocenjevanje. Kot smo se že dogovorili, bom ocenila plakat, ki si ga izdelal na začetku karantene (na spletu so še vedno navodila, samo poišči datum 16. 3. 2020). Ta plakat boš tudi ustno predstavil. Pred ocenjevanjem bom sklicala sestanek preko interneta, kjer boš dobil dodatne informacije. Ocenjevanje bo izvedeno v četrtek, 7. 5. in petek, 8. 5. 2020. Podrobnejša navodila za ocenjevanje bom poslala po e-pošti.

TJA5: Countries – države

Včeraj si se naučil opisati državo. Za vajo izžrebaj en kartonček z državami in ga sedaj ustno opiši. Državo skušaj opisati brez pomoči zvezka. Če ti ne gre, boš moral še malo vaditi.

Sedaj pa reši tale kviz. Na koncu pritisni gumb DONE in računalnik ti bo sam označil, koliko odgovorov imaš pravilnih:  https://www.surveymonkey.com/r/RPVKBY8

Oglej si še Pujso Pepo, ki bo tokrat potovala v Italijo, v družinsko počitniško hišico. V risanki Oči Pujs vozi v nasprotno smer…ali veš, zakaj?

https://www.youtube.com/watch?v=2D2Vs_D0NwM

Želim ti lepe počitnice, saj si jih zaslužil!

Happy holidays!

 

 

 

 

 

 

Četrtek, 23. 4. 2020

TJA5: Opis države

Pozdravljen. Danes se bova naučila opisovati državo. Najprej ti bom pokazala, kako, nato pa se boš sam lotil dela.

Potreboval boš kartončke, kjer so zapisani ključni podatki o naši in sosednjih državah. Naučil se boš povedati/napisati katero je glavno mesto, kateri jezik tam govorijo, koliko ljudi tam živi, katera je značilna jed tiste države in kakšne barve je zastava.

Kot primer bova opisala Madžarsko. Sedaj že veš, da se ji po angleško reče Hungary.

Odpri zvezek in napiši naslov OPIS DRŽAVE, nato pa še podnaslov HUNGARY – MADŽARSKA.

(Opozorilo: Vse, kar je modre barve, moraš napisati v zvezek, ostalo je le dodatna razlaga.)

Najprej bova napisala, katero je glavno mesto:

The capital city of Hungary is Budapest. = Glavno mesto Madžarske je Budimpešta.

Ali vidiš, kateri dve besedi sem podčrtala? Samo ti dve besedi zamenjaš, ko govoriš o kakšnem drugem glavnem mestu. Npr. The capital city of Great Britain is London.

Sedaj poglejva, kateri jezik govorijo ljudje:

People speak Hungarian. = Ljudje govorijo madžarsko.

Ali si opazil, da jezike v angleščini pišemo z veliko začetnico?

Napišiva še število prebivalcev:

There are 9.9 million people in Hungary. = Na Madžarskem je 9,9 milijona ljudi.

Manjka nama še značilna jed:

A typical dish is goulasch. = Značilna jed je golaž.

In še zastava:

The Hungarian flag is red, white and green. = Madžarska zastava je rdeča, bela in zelena.

Za zastave (madžarska, italijanska, slovenska, hrvaška, avstrijska) uporabimo enako besedo kot za narodnost: Hungarian, Italian, Slovene, Croatian, Austrian. Napišemo jo z veliko začetnico. Primerjaj: AN ITALIAN FLAG = italijanska zastava / HE IS ITALIAN. = On je Italijan.

Tako, razlage je konec. Sedaj pa ti poskusi! V zvezek opiši Slovenijo in eno sosednjo državo po lastnem izboru.

Pošlji mi sliko, da pregledam, kako ti je šlo in po potrebi popravim.

Srečno!

 

 

 

 

Ponedeljek, 20. 4. 2020

 TJA5: Kviz

Se še spomniš, kaj si ustvarjal v petek? Poišči jih in si jih postavi na mizo pred sebe.

Danes te čaka kviz. Ugotavljal boš, katero državo Domen opisuje.

Da ti bo lažje šlo, najprej na glas preberi podatke na vseh kartončkih.

Sedaj pa si poglejva še neznane besede, ki se bodo pojavile v kvizu:

BORDERING COUNTRY = sosednja (mejna) država

PEOPLE = ljudje

SPEAK = govoriti (govorijo)

FLAG = zastava

Pojavile se bodo še nekatere manj znane besede, ki pa sva jih spoznala prejšnjo uro (če si jih pozabil, jih ponovi – še vedno so na spletni strani, pri navodilih za petek).

Za igranje kviza imaš dve izbiri:

 1) Težja izbira je, da kviz samo poslušaš in skušaš ugotoviti državo. To pomeni, da moraš na splet, poiščeš naš učbenik (evedez.si), odpreš na strani 79 in si zavrtiš posnetek. Predlagam 2. posnetek, ker je malce počasnejši. Posnetek boš moral poslušati vsaj dvakrat oz. toliko časa, da boš na vsa vprašanja gladko in hitro odgovoril.

2) Lažja izbira pa je, da prebereš spodnja vprašanja (to je zapis posnetka iz učbenika) in odgovoriš nanja.

Obstaja pa tudi tretja izbira, ko poslušaš posnetek in bereš vprašanja – ta izbira je najlažja.

V vseh primerih odgovarjaj ustno.

  1. This country is our bordering country to the north-east.
  2. Potica is a typical dish in this country.
  3. People in this country speak German.
  4. 60 million people live in this country.
  5. The capital city of this country is Zagreb.
  6. This country‘s flag is red and white.
  7. This country is our bordering country to the west.
  8. Goulasch is a typical dish in this country.
  9. 2.1 million people live in this country.
  10. People in this country speak Italian.
  11. This country is our bordering country to the south and south-east.
  12. Wiener schnitzel is a typical dish in this country.

 

 

 

 

Petek, 17. 4. 2020

TJA5: Sosednje države – kartončki

Danes bo angleščina bolj likovno obarvana, saj boš ustvaril kartončke, ki ti bodo v prihodnjih urah pomagali pri opisu Slovenije in naših sosednjih držav.

Pripomočki, ki jih potrebuješ: 5 kartončkov (prbl. 10×6 cm), barvice, nalivno pero. Kartončke lahko izrežeš iz šeleshamerja, hrbtne strani kakšnega koledarja… Na obeh straneh naj bodo beli, če niso, jih prelepi z belim papirjem.

Odpri učbenik na strani 79/3a. Vsak kartonček izpolni s podatki, ki so zapisani v petih oranžnih okvirčkih. Na zadnjo stran vsakega od kartončkov nariši zastavo države, ki je predstavljena.

Verjamem, da že veš, kaj piše na kartončkih. Če pa slučajno potrebuješ pomoč, si preglej spodnje prevode. Te besede moraš poznati, saj se bodo pojavljale v prihodnjih urah:

1) COUNTRY = država

2) NATIONALITY = narodnost

3) CAPITAL CITY = glavno mesto

4) OFFICIAL LANGUAGE = uradni jezik

5) POPULATION = število prebivalcev

6) TYPICAL DISH = značilna jed

Ko končaš, mi pošlji sliko kartončkov (kgodesa@gmail.com / 041 375 993). Pa lepo ustvarjaj!

 

 

 

 

Četrtek, 16. 4. 2020

TJA5: My Country – Moja dežela

Pozdravljen! Že dolgo ti nisem pisala. Upam, da si si čez praznike odpočil in si nabral energije za šolsko delo.

Danes bova začela z novo enoto. Naslov ima MY COUNTRY, kar pomeni MOJA DEŽELA. Na začetku enote si bova pogledala besede, ki so značilne za slovensko pokrajino. Prebral boš tudi besedilo o Sloveniji. V prihodnjih urah pa se boš naučil nekaj o naših sosednjih državah. Mislim, da bo zanimivo in da ne bo pretežko. Pa začniva!

Odpri zvezek in napiši naslov MY COUNTRY – MOJA DEŽELA. Sedaj pa v zvezek nariši in po angleško napiši vse besede iz učbenika str. 78/1. Ne pozabi narisati tudi kompasa z vsemi stranmi neba. Če s pomočjo slike ne prepoznaš, za katero besedo gre, si pomagaj s slovarjem (https://sl.pons.com/prevod). Poleg vsake besede v slovarju je posneta tudi izgovorjava (klikni na zvočnik, ki je ob angleško zapisani besedi, da slišiš, kako se beseda izgovori).

Učbenik 78/1: Sedaj pa dvakrat na glas preberi pismo, ki ga je Domen napisal Sari. Če besedila ne razumeš dobro, je tukaj prevod. V prevodu so napisane tudi slike, ki si jih moral nadomestiti z besedo. TJA5-1604PREVOD

 

 

 

 

Petek, 10. 4. 2020

TJA5: Easter – velika noč

Ker je pred vrati velika noč, bomo današnjo uro obarvali praznično. Najprej boš v zvezek napisal in narisal nekaj besed, nato pa boš pel pesmico (in ob njej tudi migal). Pa pojdiva lepo po vrsti.

Odpri zvezek in napiši naslov EASTER – velika noč.

Prepiši spodnje besede in jih nariši (slike lahko tudi izrežeš iz reklamnih letakov):

-EASTER BUNNY (velikonočni zajček)

-EASTER EGGS (velikonočna jajca)

-EASTER BASKET (velikonočna košarica)

-NUT ROLL (potica)

-HAM (šunka)

-HORSERADISH (hren)

Sedaj pa se pripravi, da boš pel in plesal. Vse, kar boš slišal v pesmi, moraš ponoviti. Ponovi tudi gibe, ki jih boš videl. https://www.youtube.com/watch?v=sOVFn2oZXWE

Želim ti lepe praznike.

 

 

 

Ponedeljek, 6. 4. 2020 in četrtek, 9. 4. 2020

TJA5: Interaktivne vaje

Današnja navodila veljajo za dve šolski uri, torej si lahko del nalog pustiš še za četrtek.

Delal boš interaktivne vaje, ki se nahajajo na strani www.eVedez.si. Lahko se prijaviš na to stran in poiščeš I-GRADIVO (nahaja se na desni strani, klikni na sliko tabličnega računalnika). Mislim, da lahko dostopaš tudi tukaj: https://www.evedez.si/content/igradiva/ang5/kazalo/story_html5.html?id=1240

Ko se ti odpre stran z interaktivnim gradivom, klikni na sliko MY FAVOURITE SPORTS in rešuj naloge. Na koncu vsake pritisni CHECK, da vidiš, kako ti je šlo. Treh nalog nismo obravnavali (sam ugotovi, katerih treh), vendar jih lahko vseeno poizkusiš rešiti. Ko rešiš vaje v tem sklopu, pa začni z reševanjem vaj in sklopov, ki smo jih že obravnavali (MY HOME, MY DAY AT SCHOOL, MY TOWN, MY FAVOURITE ANIMALS).

Ko končaš, poslušaj pesem in ugotovi, kaj osebe na sliki počnejo: https://www.youtube.com/watch?v=8Q2sGr1ZsJg

Pa srečno!

 

 

 

 

Četrtek, 2. 4. 2020

Najprej preveri ponedeljkovo delo tukaj: TJA5-3003CHECK

TJA5: What are they doing – kaj počnejo

Danes boš opisoval, kaj počnejo osebe na slikah. Podrobnih pravil opisovanja slik se boš naučil šele v 6. razredu, danes boš moral poved le prepoznati. Ne skrbi, ni težko.

Učbenik 70/2: Oglej si slike in na glas povej vrsto športa (seveda v angleščini). Ko končaš, na glas preberi spodnje povedi in pokaži na ustrezno sliko pri 2. nalogi:

-This person is skiing. (To pomeni: Ta oseba smuča.)

-This person is swimming.

-This person is in-line skating. (Jaz pri rolanju raje uporabljam izraz ROLLERBLADING – dopiši ga v zvezek.)

-This person is playing football.

-This person is playing basketball.

-This person is ice-skating.

-This person is running.

-This person is riding a bike. (RIDING se prebere /rajding/.)

-This person is playing tennis.

-This person is playing badminton.

Delovni zvezek 68/9: Preberi na glas in poveži.

Delovni zvezek 68/10: Spodnje povedi prepiši v DZ in dodaj ime otroka, ki to počne.

– ________ is playing football.

– ________ is riding a bike.

– ________ are playing tennis.

– ________ are skiing.

– ________ is playing basketball.

– ________ is playing badminton.

– ________ is rollerblading.

Vesela bi bila slike tvojega dela kgodesa@gmail.com, Viber: 041 375 993). Srečno!

 

 

 

 

 

Ponedeljek, 30. 3. 2020

TJA5: Sports equipment – športna oprema

Danes boš ponovil besede, ki si se jih naučil v petek.

Odpri delovni zvezek na strani 63 in naredi nalogo 2a. Vsako poved začni z : YOU NEED (SPORTS EQUIPMENT) FOR (SPORT). Npr: You need a table tennis racket for table tennis. (Za namizni tenis potrebuješ lopar.)

 

Delovni zvezek 63/2b: V delovni zvezek prepiši spodnja vprašanja in odgovori.

  1. What do you need for cycling?
  2. What do you need for golf?
  3. What do you need for horse riding?
  4. What do you need for in-line skating?
  5. What do you need for snorkelling?
  6. What do you need for skiing?

Sedaj pa lahko narediš še nekaj vaj na internetu: https://www.passporttoenglish.com/Intermediate-English/Lesson9/Vocabulary.html (OPOZORILO: Vsebina, primerna zate, je le na začetku, do naloge OTHER VOCABULARY.  Te naloge ne rešuj več. Na začetku je seznam športne opreme, če klikneš na besedo, slišiš izgovorjavo.) Srečno!

 

 

 

 

Petek, 27. 3. 2020

TJA5: Sports equipment – športna oprema

Preden začnemo, preveri včerajšnje delo tukaj: TJA5-2603CHECK

Danes boš spoznaval športno opremo. Na koncu boš znal povedati, katero športno opremo potrebujemo pri določenemu športu.

Učbenik 67/2a: Najprej skušaj besede pod slikami prebrati, nato pa poslušaj posnetek na internetu (odpreš e-učbenik in zraven te naloge pritisneš znak za posnetek). V e-učbeniku boš našel dva posnetka. Prvi je malce težji. Če imaš težave z angleščino, predlagam, da poslušaš drugi posnetek (seveda pa lahko oba!). Med poslušanjem boš slišal PISK – takrat moraš v zvezek napisati šport, pri katerem se ta oprema uporablja. Npr. »You need a tennis racket and a tennis ball for playing ____________.« (v zvezek napišeš TENNIS)

V zvezek napiši naslov SPORTS EQUIPMENT – športna oprema.

Prepiši in preriši vso opremo iz naloge 2a.

Učbenik 67/2c: Izberi si 10 športov, ki so zapisani pri tej nalogi. Sedaj boš v zvezek zapisal, katero opremo potrebujemo pri določenem športu. Povedi boš delal po spodnjem vzorcu (prevodov ni potrebno pisati):

YOU NEED _________ FOR _________ . (Potrebuješ _________ za_________.)

You need fins, a mask and a snorkel for snorkelling. (Za potapljanje potrebuješ plavuti, masko in dihalko.)

You need a snowboard, ski boots and a helmet for snowboarding. (Za deskanje na snegu potrebuješ desko, pancarje  in čelado.)

Upam, da bo šlo. Srečno!

 

 

 

Četrtek, 26. 3. 2020

OBVESTILO: Ker me vsi starši/učenci še niste kontaktirali, ne vem, kako vam gre. Če želite, smo v stiku lahko tudi preko Viberja ali Whatsupa (moja tel: 041 375 993). Drugače me kontaktirajte na kgodesa@gmail.com.

Na koncu vsakih navodil za delo napišem, če je potrebno opravljeno delo poslati v vpogled. Če na koncu navodil ne piše nič, pošiljanje ni potrebno. Zaenkrat je bilo potrebno poslati le sliko plakata, ki so ga učenci morali izdelati 16. 3. 2020. Lepo prosim za sliko, kdor še ni poslal. Hvala.

 TJA5: Peppa Pig

Danes si boš ogledal Pujso Pepo. Pepa ima športni dan.

Risanko si oglej tule: https://www.youtube.com/watch?v=SyWAIvH9MHc

V zvezek napiši naslov PEPPA PIG – SPORTS DAY in prepiši spodnje povedi. Nato pa pravilne povedi označi s kljukico, nepravilne pa s križcem:

RUNNING:

Rebecca Rabbit is faster than Peppa Pig.

The winner is Zoe Zebra.

There are 6 children running.

LONG JUMP:

Richard Rabbit jumps longer than George Pig.

RELAY (štafeta):

Daddy Pig can touch his toes.

Parents and children run.

Emily Elephant wins the relay race.

THUG OF WAR (vlečenje vrvi):

The boys win.

The girls win.

It’s a draw (izenačeno).

Naslednjič bom objavila rešitve. Srečno.

 

 

 

Ponedeljek, 23. 3. 2020

TJA5: Olympic Games

Ker so današnja tema olimpijske igre, si najprej oglej kratek opis olimpijskih iger tukaj:

https://www.youtube.com/watch?v=e3_hZVagQQA

Na internetu imaš dostop do učbenikov, ki jih uporabljamo pri pouku in predvsem do zvočnih posnetkov. Prosi starše, da se prijavijo na spletni strani www.eVedez.si. Če bodo potrebovali aktivacijsko kodo, jo najdejo NA SPREDNJI PLATNICI DELOVNEGA ZVEZKA (na notranji strani).

Za naslednjo nalogo boš potreboval zvočni posnetek, ki se nahaja na prej omenjeni spletni strani.

Danes boš vadil branje, hkrati pa se boš naučil nekaj neznanih besed.

PRED POSLUŠANJEM:

V zvezek napiši naslov OLYMPIC GAMES – olimpijske igre. Prepiši spodnje besede in jih prevedi s pomočjo slovarja (lahko uporabiš spletni slovar PONS: https://sl.pons.com/prevod).

-A POOL

– A SWIMMING SUIT

– A TOWEL

-A RING

– REPRESENT

– A PART

-AN OLYMPIC TORCH

– A TORCH

MED POSLUŠANJEM: Odpri učbenik na strani 66. Preko spleta predvajaj posnetek in sledi besedilu. Cilj je, da se naučiš gladko brati besedilo. To pomeni, da boš posnetek poslušal večkrat. Bereš lahko že med posnetkom. Brati moraš na glas. Vadi, dokler ne boš gladko prebral celega besedila.

PO POSLUŠANJU: V zvezek napiši: GLADKO SEM PREBRAL BESEDILO. Besedilo preberi staršu. Starš naj se ob zapis v zvezku podpiše.

 

 

 

 

Petek, 20. 3. 2020

 TJA5: Sports – športi

Najprej ponovi besede za šport tako, da rešiš križanko v delovnem zvezku na strani 62/1.

Delovni zvezek 65/5a: Tu boš za pomoč potreboval dve osebi iz tvoje družine. Po angleško ju boš vprašal, če znata izvajati določen šport. Vprašaj takole: MUM (DAD, SISTER…), CAN YOU PLAY FOOTBALL? CAN YOU SKI?…

Ko boš zapolnil tabelo, boš prešel na nalogo 5b.

Tu moraš s pomočjo podatkov, ki jih imaš sedaj v tabeli, napisati, kaj kdo zna in česa ne zna. To ni tako težko, saj smo enako obliko povedi uporabljali že pri živalih, ko smo govorili, kaj katera žival zna in česa ne.

Primer: Mum can ski, swim, run fast, and ice-skate, but she can’t play football, in-line skate and play basketball.

Želim ti prijeten vikend!

 

 

 

 

Četrtek, 19. 3. 2020

TJA5: Sports – športi

Pozdravljen, danes se boš učil različne športe. Nekatere že poznaš.

Za začetek igraj tole igro. Ko se ti igra odpre, med besedami izberi SPORTS! (Da slišiš, kako se beseda izgovori, klikni na znak za zvočnik desno zgoraj.)

https://www.gamestolearnenglish.com/fast-english/

Ko končaš z igro, odpri učbenik na strani 64/2a. Preberi vse športe na glas.

V zvezek napiši naslov SPORTS – športi.

Naredil boš 3 miselne vzorce, kamor boš razvrstil različne športe:

-Prvi miselni vzorec poimenuj WINTER SPORTS (zimski športi) in vanj napiši vse zimske športe iz naloge 2a.

-Drugi miselni vzorec poimenuj SUMMER SPORTS (poletni športi) in ga dopolni.

-Tretji miselni vzorec poimenuj MY FAVOURITE SPORTS (moji najljubši športi) in ga dopolni s športi, ki so tebi najljubši.

Sedaj pa združi teorijo s prakso, izberi si en šport, pojdi ven in ga izvajaj. Drži se pravila, da se zunaj ne družimo s prijatelji, tako da ekipni športi verjetno odpadejo oz. postanejo individualni. Srečno!

 

 

 

Ponedeljek, 16. 3. 2020

TJA5: IZDELAVA PLAKATA – ŽIVAL

Na risalni list naredi plakat o živali, ki si jo sam izbereš (podoben naj bo tistemu, ki smo ga izdelovali že pri pouku).

Na plakatu naj bo opis živali (sledi navodilom iz zvezka) ter slika živali (nariši jo sam). Na sliki morajo biti označeni in napisani deli živali (npr. tail, mane, belly, ears, body, paws…)!

Izdelan plakat slikaj in mi ga pošlji po e-pošti (kgodesa@gmail.com). Če to ni možno, mi ga boš pokazal, ko se spet srečamo.

Ta plakat boš v šoli predstavil za ustno oceno (seveda ne takoj po prihodu v šolo, ko se srečamo, bomo skupaj določili datume predstavitev).