TJA 6

Monday, 1st June 2020

You can check Friday’s work here: TJA6-2905CHECK

ENG6: Looks – Videz

Današnja ura je zadnja v sklopu šolanja na daljavo. V zvezek boš naredil razpredelnico, ki ti bo pomagala pri kasnejšem opisovanju oseb.

Najprej v zvezek napiši naslov LOOKS – VIDEZ.

Odpri učbenik na strani 143 in poglej zeleni okvirček (Remember box). Celotno razpredelnico prepiši v zvezek in vse besede tudi prevedi.

Dodatna razlaga:

STATURE pomeni POSTAVA. S tem opisujemo višino (visok, majhen) in širino (suh, debel).

GENERAL pomeni SPLOŠEN IZGLED. Tukaj povemo, ali je oseba lepa, privlačna, neprivlačna…

See you on Wednesday!

 

 

 

 

Friday, 29th May 2020

Check yesterday’s quiz about GB here: TJA6-2805CHECK

ENG6: Body Parts – Deli telesa

Danes začenjava z novo enoto. Preverjanje 4. enote bomo izvedli nekoliko kasneje, ko se srečamo.

Za začetek zapoj pesem, ki jo najdeš tukaj: https://www.youtube.com/watch?v=QkHQ0CYwjaI

Učbenik 142/Ia: V zvezek napiši naslov BODY PARTS – DELI TELESA in nariši klovna ter mu s puščicami označi dele telesa. V zvezku moraš imeti napisane vse dele telesa, ki jih najdeš v učbeniku zraven slike klovna.

OPOMBA: Dve besedi imata nepravilno množino. FOOT je v množini FEET, TOOTH pa se v množini spremeni v TEETH. Beseda BUTTOCKS (zadnjica) pa je vedno v množinski obliki, zato jo uporabljamo z glagolom za množino (Clown’s BUTTOCKS ARE very big.).

Utrjuj svoje znanje tako, da v delovnem zvezku na straneh 140 in 141 rešiš vse vaje.

Lep vikend in se vidimo v sredo!

 

 

 

 

Thursday, 28th May 2020

ENG6: Great Britain

Danes se boš naučil nekaj malega o Veliki Britaniji (VB). Po angleško ji pravimo Great Britain (GB). Pri pouku angleščine si že slišal, da VB sestavljajo 3 države:

1) Anglija (England)

2) Škotska (Scotland)

3) Wales (Wales)

Vse skupaj lahko prikažemo z matematično formulo:

ENGLAND + SCOTLAND + WALES = GREAT BRITAIN

 

Včasih ljudje govorijo o Združenemu kraljestvu (ZK). Po angleško se imenuje The United Kingdom (UK). Združeno kraljestvo je sestavljeno iz Velike Britanije in Severne Irske (Northern Ireland).

Matematično bi vse skupaj prikazali takole:

GREAT BRITAIN + NORTHERN IRELAND = THE UNITED KINGDOM

 

Oglej si posnetek, kjer boš malce bolj spoznal Združeno kraljestvo:

https://www.youtube.com/watch?v=ul32LQ9Pahk

Sedaj pa si poglej še Pujso Pepo v Londonu:

https://www.youtube.com/watch?v=epNCNNhKsF0

V učbeniku na strani 141 reši kviz. Uporabi kar samolepilne lističe.

Goodbye!

 

 

 

 

Wednesday, 27th May 2020

Check Monday’s work here: TJA6-2505CHECK

ENG6: The Jungle Book – Knjiga o džungli

Today you will watch The Jungle Book cartoon. Choose one!

 

Če nimaš veliko časa, si poglej krajšo in modernejšo risanko (11min):

https://www.youtube.com/watch?v=v0cbErD7_FM

 

Tukaj najdeš originalno Disneyevo risanko, ki pa je malce daljša (1:18):

https://www.youtube.com/watch?v=sTfEJljZUvo

 

Če si želiš ogledati najboljše odlomke iz filma Knjiga o džungli, jih najdeš tukaj (18min):

https://www.youtube.com/watch?v=bpQECKvDEhg

Enjoy!

 

 

 

 

Monday, 25th May 2020

Check Friday’s work here: TJA6-2205CHECK

ENG6: The Jungle Book – Knjiga o džungli

Danes boš poslušal besedilo o knjigi, ki jo prav gotovo poznaš – Knjiga o džungli.

Najprej malce pomisli, kdo so glavni junaki v knjigi, o čemu pripoveduje – tako boš lažje razumel besedilo.

Sedaj pa odpri učbenik na strani 138.

Poglej sliko in ustno odgovori na vprašanja:

-Who is the boy in the picture?

-Where is he?

-Is he happy or sad?

-Who are his parents?

-Who are his friends?

 

Sedaj pozorno prouči slovarček (Glossary). Tako boš veliko lažje razumel besedilo.

Poslušaj besedilo tako, da klikneš na spodnjo povezavo. Besedilo ob poslušanju beri.

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/P/U4EXTRA.mp3

Po poslušanju odgovori na vprašanja pod besedilom. Odgovore zapiši v zvezek. Naslednjič jih boš preveril.

Enjoy!

 

 

 

 

Friday, 22nd May 2020

Check yesterday’s work here: TJA6-2105Check

ENG6: Workbook Exercises

Open your workbook on page 136. Do exercises 58 and 59.

Have a nice weekend!

 

 

 

 

Thursday, 21st May 2020

ENG6: Workbook Exercises

 Open your workbook on page 134. Do exercises from 54 to 57.

Good luck!

 

 

 

 

Wednesday, 20th May 2020

ENG6: Free Time – prosti čas

Danes boš ponovil besedišče, povezano s prostočasnimi dejavnostmi.

Učbenik 136/2: Miselni vzorec prepiši v zvezek in nad vsako angleško besedo napiši slovenski prevod. Večino besed že poznaš, neznane poišči v slovarju.

Zapomni si: Pred instrumenti uporabimo določni člen THE, pred športi pa tega člena ni. Primerjaj: I play THE piano. I play basketball.

Sedaj pa naredi spodnjo nalogo. Sestavljena je iz dveh delov. Drugi del je slušno razumevanje. Če ti ne uspe razumeti besedila, ga v učbeniku najdeš na strani 135.

https://www.bookwidgets.com/play/XNVCEF?teacher_id=6599909971066880

Srečno!

 

 

 

 

Ponedeljek, 18. 5 2020

TJA6: NPZ – Pisni sestavek

Danes boš napisal sestavek, ki je bil del pisnega sporočanja pri NPZ iz leta 2011. Sestavek napiši v zvezek. Upoštevaj navodila in ne pozabi pisati o iztočnicah, ki so navedene spodaj. Pošlji mi sliko sestavka.

Navodila so sledeča:

Angleška revija je razpisala natečaj z naslovom A perfect pet. Odločil/-a si se, da boš tudi ti poslal/-a opis idealnega hišnega ljubljenčka. Napiši vsaj 10 povedi.

  • Opiši hišnega ljubljenčka.
  • Napiši, kako skrbimo zanj.
  • Pojasni, katere so njegove dobre lastnosti.

Začni takole:

A PERFECT PET

A perfect pet for me is

 

 

 

 

Petek, 15. 5. 2020

TJA6: Cartoon – Risanka

Dragi šestarji. Zelo sem zadovoljna z vašim delom, saj mi večina razreda redno pošilja naloge, zato sem se odločila, da vas danes nagradim z ogledom risanke. Izbrala sem tri, ki so dobre za učenje angleščine. Izberi si eno in uživaj. Želim ti lep vikend!

Martha Speaks:

Martha is a dog who ate some alphabet soup. She can speak English now. In this episode Martha becomes a weather dog.

https://www.youtube.com/watch?v=LzpSaK5LI-s

 

Postcards from Buster:

Buster is a rabbit who travels the world. He goes to San Francisco to see a hip hop performance.

https://www.youtube.com/watch?v=EoCLIA75dTA

 

WordGirl:

WordGirl is a superhero who saves the world and at the same time teaches you some new words.

Listen to the words DEVOTED (= loyal) and BACKFIRE (= go wrong).

https://www.youtube.com/watch?v=FBG9n8EIyIA

 

 

 

 

Četrtek, 14. 5. 2020

TJA6: Body Parts – Deli telesa

Delovni zvezek 127/47-49: Reši naloge.

V zvezek napiši naslov ANIMAL BODY PARTS –deli telesa pri živalih.

Odpri učbenik na strani 134 in poglej nalogo 2d. Videl boš seznam različnih delov telesa. Za vsak del telesa razmisli, za katero žival je značilen. Nato v zvezek napiši, katera žival ima določen del telesa. Če delov telesa ne poznaš, jih poišči v slovarju in zapiši v zvezek!

Primer:

A giraffe has got a long tongue.

A squirrel has got a small nose.

 

 

 

 

Sreda, 13. 5. 2020

Preden začneva, si preglej petkovo nalogo v DZ tukaj: TJA6-0805CHECK

TJA6: Wild animals – divje živali

Odpri zvezek in napiši naslov WILD ANIMALS – divje živali.

Učbenik 133: Poglej slike pri nalogi 2. V zvezek po vrsti napiši vseh 12 živali, ki jih vidiš na sliki. Delaj sam in si ne pomagaj z besedami, ki so napisane pod sliko. Ko končaš, preveri, če si vse živali pravilno napisal. Popravi nepravilne zapise.

V zvezek odgovori na vprašanja v učbeniku 133/1. Vprašanj ni potrebno prepisati.

Sedaj pa naredi dve interaktivni vaji na spletu. Najdeš ju tukaj:

https://www.bookwidgets.com/play/ZNUHH6?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/PNULZV?teacher_id=6599909971066880

 

 

 

 

Petek, 8. 5. 2020

TJA6: Guess the animal – ugani žival

Danes boš najprej igral kviz, kjer boš skušal uganiti žival, ki je opisana. Kviz najdeš tukaj:

https://www.surveymonkey.com/r/LZ7MXHH

Delovni zvezek 125/45, 46. Pri nalogi 46 si lahko pomagaš z včerajšnjimi vprašanji.

Have a nice weekend!

 

 

 

Četrtek, 7. 5. 2020

TJA6: A Puppy and a Kitten

A baby dog = a puppy

A baby cat = a kitten

 

Do you like cats or dogs?

If you like dogs, open your book on page 132 and read the text.

If you like cats, open your book on page 179 and read the text.

 

Izbral si si eno besedilo in ga prebral. Sedaj si poglej spodnje besede, ki se pojavijo v obeh besedilih. Prepiši jih v zvezek pod naslov A PUPPY oz. A KITTEN.

WALKS – sprehodi

TO BATH – kopati (Ta beseda se v besedilu pojavi kot glagol. Od prej pa poznaš samostalnik A BATH, ki pomeni kopalna kad.)

TO NEED – potrebovati

A MEAL – obrok

Besedilo preberi še enkrat, na glas.

Sedaj pa prepiši spodnja vprašanja in nanja odgovori s pomočjo besedila. Odgovori le za žival, ki si si jo izbral.

1) How often does a puppy/a kitten go out?

2) Where does it sleep?

3) How many meals does it need?

4) What does it eat?

5) What does it do all day?

6) Can it swim?

7) How often does it have a bath?

8) What does it drink?

Pošlji mi sliko zvezka.

Srečno!

 

 

 

 

Sreda, 6. 5. 2020

TJA6: Animals

Danes bova ponovila živali.

Odpri zvezek in vanj pod naslov ANIMALS – ŽIVALI napiši vsaj 15 živali, ki se jih spomniš. Seveda si lahko pomagaš tudi s slovarjem, da bo zapis pravilen.

Delovni zvezek 124/43, 44: Reši obe nalogi. Če opaziš žival, ki si jo pozabil zapisati v zvezek, jo brž zapiši.

Sedaj boš poslušal pogovor v tgovini z živalmi. Gospa bo kupovala hišnega ljubljenčka. Težava je v tem, ker je zelo izbirčna. Le kaj ji bo predlagal prodajalec?* Nalogo najdeš tukaj: https://www.bookwidgets.com/play/JNT2QW?teacher_id=6599909971066880

 

DODATNI POUK: Če želiš, lahko rešiš dve z živalmi povezani nalogi. Nalogi sta del NPZ, ki so ga učenci reševali leta 2015. Najprej poišči stran 8 (Bralno razumevanje, 2. naloga) in reši nalogo MINI BEASTS. Nato pojdi na stran 10 (Besedišče, 1. naloga) in reši nalogo GIRAFFE VILLAGE.

Nalogi se nahajata tukaj: https://www.ric.si/mma/N151-241-2-1/2015061611132842/

Rešitve se nahajajo tule (glej str.7): https://www.ric.si/mma/N151-241-2-2/2015061611133469/

*Prodajalec ji predlaga kačo, da si jo da okrog vratu in ne bo več potrebovala ljubljenčka (ker jo bo kača zadavila). Malce kruto, kajne? Vendar je bila gospa res zelo izbirčna…

 

 

 

Ponedeljek, 4. 5. 2020

TJA6: Seasons – Letni časi

Welcome back! I hope you enjoyed the holidays. Today we will learn about seasons.

Odpri zvezek in napiši naslov SEASONS – LETNI ČASI.

Zapiši vse 4 letne čase v angleščini.

Učbenik 127/6: Preberi povedi in razmisli, če so pravilne ali ne. Nato pravilne povedi le prepiši v zvezek, nepravilne pa popravi in jih pravilno zapiši v zvezek. Vse neznane besede poglej v slovar in jih po slovensko zapiši nad angleško besedo.

Delovni zvezek 121/37: Opiši svoj najljubši letni čas. Ne pozabi, da moraš napisati, kaj lahko takrat počnemo (We can…).

Srečno!

 

 

 

 

Petek, 24. 4. 2020

TJA6: Ali and the Magic Carpet

Danes boš šel na isto spletno stran kot v sredo. Vendar te danes ne čaka pesem, temveč zgodba o Aliju in čudežni preprogi.

Najprej boš kliknil na spodnjo povezavo in pred poslušanjem zgodbe naredil vajo, ki se nahaja pod zavihkom PREPARATION (priprava). Zavihek je nad samo pesmijo. Odpri ga. Opazil boš, da je ob vsaki besedi tudi izgovorjava, kar ti pomaga pri učenju besed, ki jih ne poznaš. Na koncu klikni FINISH, da te računalnik oceni.

Po opravljeni vaji poslušaj zgodbo.

Po poslušanju pa klikni zavihek GAME, ki se nahaja pod zgodbo. Na koncu prav tako klikni gumb FINISH.

Sedaj pa še naloga: V zvezek nariši pot Alijevega potovanja. Napiši vse kraje (jungle, forest…), kjer se je ustavil in označi, kakšno je bilo vreme (dodaj le simbol za vreme). Pot naj bi izgledala tako, kot ponavadi rišemo zemljevide do skritega zaklada.

Pošlji mi sliko.

Tukaj je zgodba: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/ali-and-the-magic-carpet

Želim ti mirne počitnice, saj si si jih zaslužil!

 

 

 

 

Sreda, 22. 4. 2020

TJA6: Earth Day – Dan Zemlje

Pozdravljen. Veš kdo danes praznuje? Mati Zemlja. Zato bo tudi naša ura ekološko obarvana. Poslušal boš naravovarstveno pesem in naredil nekaj vaj.

Najprej boš kliknil na spodnjo povezavo in pred poslušanjem pesmi naredil vajo, ki se nahaja pod zavihkom PREPARATION (priprava). Zavihek je nad samo pesmijo. Odpri ga. Opazil boš, da je ob vsaki besedi tudi izgovorjava, kar ti pomaga pri učenju besed, ki jih ne poznaš. Na koncu klikni FINISH, da te računalnik oceni.

Po opravljeni vaji (vse tiste besede se pojavijo v pesmi) poslušaj pesem.

Po pesmi pa klikni zavihek GAME, ki se nahaja pod pesmijo. Da pravilno rešiš to vajo, boš pesem verjetno moral poslušati še enkrat ali dvakrat. Na koncu prav tako klikni gumb FINISH.

Sedaj pa enkrat poslušaj pesem in zraven poj.

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/its-up-me-and-you

Happy Earth Day!

 

 

 

 

Ponedeljek, 20.4.2020

Tule so rešitve petkovih zadolžitev: TJA6-1704CHECK

TJA6: The Weather – vreme

Danes si boš ogledal dva posnetka, s pomočjo katerih boš ponovil besedišče in se verjetno naučil še kaj novega.

Pomembno je, da zbrano pogledaš oba posnetka, ker si boš le tako kar največ zapomnil. Udobno se namesti, oba posnetka skupaj sta dolga prbl. 15 minut.

Najprej ponovimo vreme. Vse, kar moraš vedeti tudi pri pouku, je tukaj:

https://www.youtube.com/watch?v=z8VkgKgVhys

Sedaj pa si oglej še letne čase. Tukaj se boš naučil tudi novih besed.

https://www.youtube.com/watch?v=WVM9vaYfe58

Posnetke si lahko ogledaš kadarkoli. Predvsem prvi posnetek je zelo dober, saj je na enem mestu zbrano vse besedišče za vreme.

 

 

 

 

Petek, 17. 4 2020

TJA6: The Weather – Vreme

Danes boš utrjeval vreme, poleg tega pa boš ugotovil, kdaj rečemo, da je zunaj MRZLO (= cold), TOPLO (= warm) oz. VROČE (= hot). Morda veš, kako rečemo, če zunaj ZMRZUJE*?

Delovni zvezek 120/33: Najprej si poglej okvirček, kjer piše, pri katerih stopinjah rečemo, da je mrzlo, toplo oz. vroče. Okvirček ti bo pomagal rešiti nalogo, saj moraš pri vsakem primeru najprej zapisati vreme, nato pa še ali je mrzlo, toplo, vroče (glede na temperaturo tiste države) – glej primer!

Delovni zvezek 120/34: Napiši današnji datum ter kakšno je vreme.

Učbenik 126/2: Izberi si 6 slik in v zvezek zapiši, kakšno je vreme. Napiši tudi, ali je mrzlo, toplo, ali vroče. Pomagaj si s tem primerom: It’s windy and cold in Paris.

*It’s freezing. (below 0°C)

 

 

 

 

Četrtek, 16. 4. 2020

Najprej si preglej včerajšnje rešitve delovnega zvezka: TJA6-1504CHECK

TJA6: A Postcard – Razglednica

Danes boš prebral nekaj razglednic iz različnih delov sveta, nato pa boš še sam napisal razglednico.

Učbenik 125/1b: Dvakrat na glas preberi vse štiri razglednice, nato pa ugotovi, iz kje so bile poslane (slike prikazujejo 4 dežele: Egypt, Canada, Australia, Scotland).

Delovni zvezek 119/32: Napisal boš razglednico tako, da boš na črte vstavil eno izmed besed, ki so zapisane pod razglednico. Ko bo razglednica končana, jo prepiši v zvezek (ali pa na računalnik) in mi jo pošlji. Srečno!

 

 

 

 

Sreda, 15. 4. 2020

TJA6: The Weather – vreme

Welcome back! I hope you had a nice Easter!

Današnja snov bo ponovitev besed, ki jih poznaš že od lani. Govora bo o vremenu. Se še spomniš, kako vprašamo, kakšno je vreme? Kako pa odgovorimo? V naslednjih minutah boš ugotovil, če imaš prav.

Odpri zvezek in napiši naslov WHAT’S THE WEATHER LIKE? – KAKŠNO JE VREME? Prepiši in preriši besede iz učbenika na str. 125/1.

Če si pozabil izgovorjavo, najdeš slušno nalogo (učbenik 125/1) tukaj:

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/P/U4B1.mp3

OPOMBA: V zvezek si zapisal tudi besede RAIN – RAINY. Mogoče poznaš razliko? Po prvi besedi se vprašaš KAJ? (rain = dež), po drugi besedi pa KAKŠNO? (rainy = deževno).

Delovni zvezek 118/30a: Napiši, kakšno je vreme na slikah.

Delovni zvezek 118/30b: Najprej napiši, kaj se dogaja na slikah (uporabil boš Present Continuous). Nato napiši še kakšno je vreme (Bodi pozoren, da pravilno oblikuješ povedi! Pomagaj si z učbenikom!).

 

 

 

 

Petek, 10. 4. 2020

TJA6: Easter

Ker je pred vrati velika noč, bomo današnjo uro obarvali praznično. Najprej boš v zvezek napisal in narisal nekaj besed, nato pa boš pel pesmico (in ob njej tudi migal). Pa pojdiva lepo po vrsti.

Odpri zvezek in napiši naslov EASTER – velika noč.

Prepiši spodnje besede in jih nariši (slike lahko tudi izrežeš iz reklamnih letakov):

-EASTER BUNNY (velikonočni zajček)

-EASTER EGGS (velikonočna jajca)

-EASTER BASKET (velikonočna košarica)

-NUT ROLL (potica)

-HAM (šunka)

-HORSERADISH (hren)

Sedaj pa se pripravi, da boš pel in plesal. Vse, kar boš slišal v pesmi, moraš ponoviti. Ponovi tudi gibe, ki jih boš videl. https://www.youtube.com/watch?v=sOVFn2oZXWE

Če želiš, si lahko ogledaš kakšno izmed velikonočno obarvanih risank:

Zou: https://www.youtube.com/watch?v=F10iuI1d508

Tom and Jerry: https://www.youtube.com/watch?v=RfxI9DQzxEg

Masha and Bear: https://www.youtube.com/watch?v=xRAiyKWp57Q

Peppa Pig: https://www.youtube.com/watch?v=PrNI1m5jBC4

Želim ti lepe praznike.

 

 

 

Četrtek, 9. 4. 2020

TJA6: Interaktivne vaje

Tudi danes boš delal podobne interaktivne vaje kot v ponedeljek, le da boš tokrat ponovil snov prejšnjih lekcij. Na koncu vsakega sklopa nalog bo gumb SHOW ANSWER, ki ti bo označil pravilne in napačne povedi.

Ponovitev 1. enote:

  1. https://www.bookwidgets.com/play/RF7JXT?teacher_id=6599909971066880
  2. https://www.bookwidgets.com/play/7F8DGY?teacher_id=6599909971066880

Ponovitev 2. enote:

  1. https://www.bookwidgets.com/play/WHMKNE?teacher_id=6599909971066880

4. https://www.bookwidgets.com/play/8HNDXY?teacher_id=6599909971066880

Ponovitev 3. enote:

Tukaj se sam odloči, ali boš reševal lažjo ali malce težjo nalogo:

LAŽJE:

Slušno razumevanje: https://www.bookwidgets.com/play/YMKGKG?teacher_id=6599909971066880

Bralno razumevanje: https://www.bookwidgets.com/play/PME56N?teacher_id=6599909971066880

TEŽJE:

Slušno razumevanje: https://www.bookwidgets.com/play/TMKGQG?teacher_id=6599909971066880

Bralno razumevanje: https://www.bookwidgets.com/play/HME6AP?teacher_id=6599909971066880

Prijazen pozdrav!

 

 

 

 

Sreda, 8. 4. 2020

TJA6: What are they doing? – Kaj počnejo?

Sedaj že veš, da Present Continuous uporabljamo, kadar govorimo, kaj se dogaja ta trenutek.

Danes je lep, sončen dan, zato ne boš predolgo sedel za mizo. Sprehodil se boš po hiši, šel boš ven (seveda se boš pri tem izogibal drugih ljudi) in zapisoval, kaj se dogaja. Kaj počnejo starši, stari starši, bratje, sestre, živali, celo drevesa (cvetijo) ali trava (ta že pridno raste, kajne). Mogoče boš opazil ptico potovati čez nebo.

Vsa opažanja boš zapisal v zvezek. Drži se 3 pravil:

-napiši 10 – 15 povedi

-vse povedi naj bodo v Present Continuous (opisni sedanjik)

-potrudi se, da bodo povedi čim bolj izvirne

Potrebuješ primer? Tukaj je nekaj resničnih (ne pa ravno izvirnih):

Our guinea pig is eating hay.

My daughters are watching cartoons downstairs.

Our neighbour is feeding the birds.

A bird is screaming in the tree. (I think it’s jay.)

A dog is barking in the distance.

Ne pozabi poslati slike zvezka (lahko napišeš tudi na računalnik zaradi lažje poprave).

Želim ti lep, sončen dan!

 

 

 

 

Ponedeljek, 6. 4. 2020

TJA6: Interaktivne vaje

Danes boš ponovil snov, ki si se jo do sedaj učil na daljavo. Delal boš interaktivne vaje. Najprej je potrebno rešiti vse vaje v sklopu (če so na večih straneh, jih reši do konca), šele na koncu boš imel gumb SHOW ANSWER. Med stranmi se pomikaš s puščico, ki jo boš videl v spodnjem desnem (levem) kotu.

Aktivnosti in letni časi:

https://www.bookwidgets.com/play/4MQH9G?teacher_id=6599909971066880

School festival:

https://www.bookwidgets.com/play/QMQ9PN?teacher_id=6599909971066880

Time machine and other exercises:

https://www.bookwidgets.com/play/7MZ7QX?teacher_id=6599909971066880

Se še spomniš četrtkove pesmice? Zapoj jo še enkrat:

https://www.youtube.com/watch?v=Ja0xp2j_JhM

Če želiš, si oglej tole risanko: https://www.youtube.com/watch?v=a6Eozn55Lqs

Srečno!

 

 

 

Četrtek, 2. 4. 2020

Preden začnemo, preveri včerajšnje delo tukaj: TJA6-0104CHECK

TJA6: Time Machine – časovni stroj

Učbenik 120: Se še spomniš časovnega stroja? Poglej si sliko in ustno odgovori na spodnja vprašanja.

What is the cat doing?

What are the birds doing?

What is the old woman in the kitchen doing?

What are the two men doing?

What is the couple doing?

Učbenik 121/8a: Preberi uvod, nato pa v zvezek (naslov EXERCISE vaja) zapiši, kaj počnejo osebe v nebotičniku.

             Primer: The girl in room 1 is talking on the phone.

Sedaj pa za sprostitev poslušaj tole pesem. Nauči se jo!

https://www.youtube.com/watch?v=Ja0xp2j_JhM

Prosim, če mi fotografijo zvezka pošlješ na kgodesa@gmail.com. Pa srečno!

 

 

 

 

Sreda, 1. 4. 2020

TJA6: The Time Traveller

Preden pričnemo z današnjim delom, si oglej rešitve ponedeljkove naloge tukaj: TJA6-3003CHECK

Danes boš bral o časovnem stroju. Naloga je pomembna, ker vsebuje veliko glagolov v Present Continuousu. Morda veš zakaj*?

Knjiga 118/7a: Preberi si o avtorju knjige.

Knjiga 119/7b: V zvezek napiši naslov THE TIME MACHINE – časovni stroj. Prepiši angleške besede in jim dodaj slovenski prevod. Te besede se bodo pojavile v besedilu in ga boš sedaj lažje razmel.

Knjiga 119/7c: Preberi besedilo vsaj dvakrat. Slike v besedilu poskušaj nadomestiti z ustrezno besedo. Med branjem bodi pozoren na sliko (besedilo opisuje, kaj se dogaja na sliki). Ne spreglej, da je besedilo tudi na drugi strani.

Sedaj pa v zvezek iz besedila izpiši vse primere Present Continuousa in zraven napiši še glagol v nedoločniku.

Primer:

is sitting – sit

is looking – look

are walking – walk

Po tej knjigi sta bila posneta dva filma. Spodaj so povezave do odlomkov obeh filmov, lahko si ju ogledaš:

-Film iz leta 1960 (odlomek): https://www.youtube.com/watch?v=BVlr24zD_KQ

-Film iz leta 2002 (odlomek): https://www.youtube.com/watch?v=P-VP-FyI9KU

*Present Continuous uporabljamo, da opišemo, kaj se sedaj dogaja – to je opisoval tudi popotnik skozi čas. Konec koncev je bil namen njegovega potovanja skozi čas prav to, da bi videl, kaj se dogaja v različnih obdobjih.

 

 

 

Ponedeljek, 30. 3. 2020

TJA6: Present Continuous – utrjevanje

Rešitve petkove naloge iz DZ:

DZ109/14:

1. IS 6. ARE
2. I AM/ YOU ARE/ SHE IS/ HE IS (tiskarski škrat je pozabil dodati osebo!) 7. IS
3. ARE 8. ARE
4. ARE 9. AM
5. ARE 10. ARE

 

DZ110/15: Bodi pozoren na odebeljeni tisk, predvsem ZADNJI PRIMER!!

1. HAVING 9. SKIING
2. DOING 10. WASHING
3. TYPING 11. PLAYING
4. RUNNING 12. SITTING
5. SWIMMING 13. COOKING
6. STUDYING 14. GETTING
7. TELLING 15. MAKING
8. WRITING 16. LYING (LIE se spremeni v LYING!!)

Če ti Present Continuous še vedno povzroča težave, si na tejle spletni strani lahko pogledaš dodatno razlago v slovenščini: https://www.instrukcijehorizont.si/blog/present-continuous-tense/

Danes boš delal naloge v delovnem zvezku. Začni na strani 111 in reši naloge od 17 do 21.

Če želiš, lahko narediš tudi dodatne vaje tukaj: https://www.ego4u.com/en/cram-up/tests/present-progressive-1

Srečno!

 

 

 

Petek, 27. 3. 2020

TJA6: Present Continuous – utrjevanje

Danes boš utrjeval, kar si se naučil včeraj. Najprej si v učbeniku na strani 122 še enkrat preberi pravila tvorbe opisnega sedanjika.

Sedaj naredi nekaj vaj tukaj:

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/present_progressive_sentences2.htm

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/present_progressive_negation_long.htm

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/questions/present_progressive.htm

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/present_progressive_mix.htm

Naredi še 3 naloge v delovnem zvezku na strani 109/14, 15, 16. Upam, da ti gre!

 

 

 

 

Četrtek, 26. 3. 2020

TJA6: Present Continuous – opisni sedanjik

Preden začneš z današnjim delom, si poglej rešitve ponedeljkove naloge tukaj: TJA6-2303CHECK

Danes se boš moral samostojno naučiti nov čas, ki se imenuje OPISNI SEDANJIK (Present Continuous). Že po imenu lahko sklepaš, da ga uporabljamo, kadar opisujemo, kaj se sedaj dogaja, kaj nekdo sedaj počne (pa tudi, kadar opisujemo slike – kaj se dogaja na sliki, kaj počnejo ljudje/živali na sliki).

Tvorba časa na srečo ni tako zapletena kot pri navadnem sedanjiku (Present Simple), zato sem prepričana, da ti bo šlo, če boš le dovolj zbran in res skušal razumeti, kar boš videl na posnetku.

Najprej si oglej, kako tvorimo Present Continuous tukaj:

https://www.youtube.com/watch?v=z7xA8V5JtbQ

Sedaj pa si poglej rabo Present Continuousa v zgodbi:

https://www.youtube.com/watch?v=UdEasleUc54

Če še vedno nisi prepričan, kako ga tvorimo, se celotna razlaga Present Continuousa nahaja na strani 122 v tvojem učbeniku. Prosim, če si podrobno prebereš 3. del (KONČNICA –ING), saj boš videl, da se lahko glagol pri dodajanju končnice –ing nekoliko spremeni!

Sedaj pa moraš naučeno snov utrditi. V zvezek napiši naslov PRESENT CONTINUOUS – opisni sedanjik. Odpri učbenik na strani 117 in si oglej sliko. V zvezek zapiši, kaj osebe na sliki počnejo.

Primer:

The white cat IS PLAYING with a ball. (Bela mačka se igra z žogo.)

The black cats ARE DRINKING milk. (Črni mački pijeta mleko.)

Svoje delo fotografiraj in mi prosim pošlji sliko, da vidim, kako ti je šlo (kgodesa@gmail.com). Srečno!

 

 

 

 

Ponedeljek, 23. 3. 2020

TJA6: What are you doing?

Izpustili bomo osebne zaimke v 3. in 4. sklonu (jih bomo raje delali skupaj, ko se vrnemo).

Prosim vse, ki mi še niste poslali slik opravljenega dela (18. in 20. 3.), da to čim prej storite!

Učbenik 116/1: Preberi in poslušaj dialog. Slušni posnetek najdeš tukaj:

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/P/U4A3.mp3

Sedaj vadi branje – dialog na glas preberi tolikokrat, da bo branje gladko. Če česa ne znaš izgovoriti, si zopet predvajaj posnetek.

Če bi se rad malce zabaval, lahko v hiši poiščeš še 2 prostovoljca in skupaj odigrajte dialog.

Pod dialogom je zelena tabela – prouči jo.

Delovni zvezek 108/12: Uredil in prepisal boš 2 dialoga. Oba dialoga sta ločena po barvah (beli okvirčki sodijo v en dialog, modri okvirčki pa v drug dialog).

Delovni zvezek 109/13: Zgornji dialog je zelo nevljuden. Preoblikuj ga, da bo bolj vljuden. Pomagaš si lahko z dialogom iz učbenika.

 

 

 

 

Petek, 20. 3. 2020

TJA6: Be active – bodi aktiven

Najprej preglej svoje delo od včeraj tukaj: TJA6-1903CHECK

V zvezek boš napisal naslov: GET UP AND BE ACTIVE – vstani in bodi aktiven

Sedaj pa razmisli, kaj lahko naredimo, medtem ko doma čakamo na konec izolacije.

Domisli se 10 nenavadnih, vendar izvedljivih stvari, ki jih lahko počnemo v teh dneh. Zapiši jih v zvezek. Prosim, če uporabiš slovar, da se naučiš tudi kakšno novo besedo (https://sl.pons.com/prevod).

Primer:

You can paint the fence.

You can learn a new dance on the internet.

You can learn how to cook.

You can bake your first cake (or make your first lasagna).

Mogoče tvoje ideje navdahnejo tudi mene! Prosim za sliko zvezka (kgodesa@gmail.com).

Lep vikend!

 

 

 

 

 

Četrtek, 19. 3. 2020

TJA6: Utrjevanje

Danes boš delal vaje, kjer boš vadil modalni glagol CAN in ponovil PRESENT SIMPLE.

Delovni zvezek stran 105/5: Tukaj boš odgovarjal na vprašanja. Izberi med temi odgovori (zapiši si jih v DZ):

+++Yes, very well. (pomeni, da znaš nekaj početi zelo dobro)

++Yes, but not very well. (pomeni, da nekaj znaš, vendar ne preveč dobro)

+Yes, a little. (pomeni, da znaš, vendar malo)

-No, not really. (pomeni, da ne znaš)

-No, not at all. (pomeni, da sploh ne znaš)

Delovni zvezek 105/6: Tukaj boš moral biti pozoren, saj je naloga malce zapletena. Najprej moraš napisati, kaj nekdo ZNA početi (uporabiš CAN). Nato pa moraš zapisati, kdaj to počne (uporabiš PRESENT SIMPLE). Primer v DZ ti bo v pomoč.

 

 

 

Sreda, 18. 3. 2020

Preveri pravilnost ponedeljkovega dela (16. 3. 2020). Rešitve najdeš tu:

TJA6-1603CHECK

 

TJA6: SKILLS – spretnosti

Danes bomo ponovili naklonski glagol CAN.

Učbenik 113/2: V zvezek napiši naslov SKILLS – spretnosti, prepiši zelen okvirček in ga preuči.

Učbenik 110/I in učbenik 112/1b: V zvezek prepiši in prevedi glagole, ki so na obeh straneh (če se kakšen glagol ponovi, ga ni potrebno 2x prepisati).

Učbenik 112/1a: Na glas preberi plakat, kjer otroci organizirajo šolski festival. Poglej, kdaj bo festival in kdaj bo avdicija. Razmisli, ali gre bolj za kulturno, ali bolj za zabavno prireditev. Zakaj?

Učbenik 113/2: Tudi ti želiš sodelovati na šolskem festivalu, zato napišeš pismo, v kateremu poveš, kaj znaš in česa ne znaš. Pomagaj si s primerom v rumenem okvirčku.

Začni takole:

Hello. I would like to join your school festival. I can…but I can’t… (zapiši vsaj 5 povedi).

Delovni zvezek 103/1, 2: Utrjuj obravnavano snov.

Zvezek na koncu slikaj in mi pošlji sliko na naslov kgodesa@gmail.com. Če želiš, da preverim tudi DZ, lahko slikaš tudi tega. Srečno!

 

 

 

Ponedeljek, 16. 3. 2020

TJA6: AUSTRALIA

Oglej si Pujso Pepo na spodnji povezavi:

https://www.youtube.com/watch?v=eX3GWvCMIAw

Opazuj in zapisuj v zvezek (zapiši vse besede, ki jih opaziš – v angleščini):

Episode titles (naslovi epizod):

Sports (športi):

Vehicles (prevozna sredstva):

Animals (živali):

 

Ko končaš, reši kviz o Avstraliji v učbeniku na strani 109. Morebiti boš odgovore moral poiskati na spletu.