SPO 3a



SPO – ČETRTEK, 14.05. 2020   ČLOVEŠKO TELO – ČUTILA

  • Na lilibi.si ponovi kar si se v torek naučil o človeškem telesu, notranjih organih, kosteh in mišicah.

https://www.lilibi.si/mestni-trg/spoznavanje-okolja/jaz-in-narava/ziva-bitja-in-okolja/clovek

  • Zaznavanje sveta pa nam omogočajo čutila. Še veš, katera čutila ima človek?
  • Oglej si posnetek na spodnji povezavi.

https://www.youtube.com/watch?v=en5_srp1WoY

  • Preberi si še snov v SDZ str. 83.

SPO – TOREK, 12.05. 2020   ČLOVEŠKO TELO

  •  Na spodnji povezavi si oglej in preberi ppt predstavitev.

2. ČLOVEŠKO TELO

  • Reši naloge v SDZ str. 82. 1. in 2. nalogo reši s pomočjo predstavitve, ki jo še enkrat poglej.

SPO – SREDA IN ČETRTEK, 06. IN 07.05. 2020   MARIONETA

  • Oglej si filmček na spodnji povezavi, da se boš spomnil, o čem smo govorili včeraj.

https://www.youtube.com/watch?v=ZdtfDS79070

  • Navodila za današnjo in jutrišnjo uro SPO te čakajo v SDZ na strani 80. Veselo na delo.
  • Fotografijo svoje marionete mi pošlji na moj e-mail najkasneje do petka, 8.5.2020.

petra.senkinc@guest.arnes.si

SPO – TOREK, 05.05.2020   NEVARNI ODPADKI

  • Pred počitnicami smo govorili o odpadkih. Preberi zapis v zvezku.
  • Na spodnji povezavi si oglej filmček o nevarnih odpadkih.

https://www.youtube.com/watch?v=5fcTk-aKvP4

  • Vprašaj starše, če imate katero od nevarnih snovi tudi doma. Pokažejo naj ti, s katerim znakom je ta snov označena. Pogovorite se o nevarnostih pri uporabi teh snovi.

NEVARNIH SNOVI NE POSKUŠAJ, NE VOHAJ IN SE JIH NE DOTIKAJ!!!

  • Preberi snov v SDZ na strani 78 in 79. Reši tudi naloge.

 

SPO – ČETRTEK, 23.4.2020   ODPADKI

 V zvezku preberi, kaj si si včeraj zapisal o odpadkih.

  • Na spodnji povezavi si oglej še 2. del posnetka o odpadkih.

https://www.youtube.com/watch?v=evx7yOZCTP4&t=74s

  • V zvezek za SPO dopiši besedilo iz spodnjega zavihka.

odpadki-zapis

  • Odgovori na vprašanje. Zapiši najmanj 3 ideje, kako bi ti prispeval k varovanju okolja.

SPO – SREDA, 22.4.2020   DAN ZEMLJE – ODPADKI

  •  Ali veš, kateri dan je danes? Ja, 22. april, to že. Ampak: ali si vedel, da je to tudi dan Zemlje? Letos ga obeležujemo že petdesetič! To je dan, ko se spominjamo našega dragocenega planeta.
  • Na spodnji povezavi si oglej posnetek o odpadkih.

https://www.youtube.com/watch?v=EKJVzUV53N8

  • V zvezek za SPO napiši naslov ODPADKI. Prepiši (in preriši) zapis, ki ga najdeš v spodnjem zavihku.

odpadki-zapis

  • Zdaj pa na vsak zabojnik zapiši po (najmanj) 3 odpadke, ki sodijo vanj.

SPO – TOREK, 21.4.2020    PREVERJANJE IN UTRJEVANJE ZNANJA

  • V četrtek si reševal naloge iz učne snovi, ki si se jo sam učil. V spodnji priponki ti pošiljam rešitve. Preveri svoje odgovore.

Reši, saj znaš-naloge

Če si imel veliko napak in česa ne razumeš ter potrebuješ pomoč, mi lahko pišeš na moj e-mail.      petra.senkinc@guest.arnes.si

Snov ponovi še enkrat tako, da prebereš zapiske v zvezku.

SPO – ČETRTEK, 16.4.2020    REŠI, SAJ ZNAŠ

  • Si odgovoril na vsa vprašanja o domači pokrajini, orientaciji , skicah in zemljevidih?

Če ti je katero vprašanje povzročalo težave, poišči odgovor nanj v zvezku ali DZ.

  • Na spodnji povezavi imaš nekaj nalog, v katerih boš pokazal pridobljeno znanje. Če imaš možnost jih natisni in rešuj na liste, potem pa liste prilepi v zvezek. Če listov ne moreš natisniti, piši v zvezek samo rešitve (v celih povedih).

Reši,saj znaš-naloge

 

SPO – 14.4. in 15.4.      PONAVLJANJE

  • Danes in jutri boš ob ppt predstavitvah ponovil snov, ki si se jo sam učil pretekle 3 tedne. Odpri zvezek in napiši naslov PONAVLJANJE.

Pokrajine v Sloveniji, domača pokrajina

  • Na spodnji povezavi si oglej ppt predstavitev o pokrajinah.

DOMACA-POKRAJINA (1)

  • V zvezek v celih povedih odgovori na vprašanja:
    1. Kakšne pokrajine najdeš v Sloveniji?
    2. Kakšna je pokrajina, v kateri živiš in kako se imenuje?
    3. Kako se ljudje prilagodimo okolju, v katerem živimo?

Orientacija

  • Na spodnji povezavi si oglej ppt razlago o orientaciji. (vključi zvok – KLIKNI NA ZVOČNIK)

SPO-ORIENTACIJA-razlaga-snovi (1)

  • V zvezek v celih povedih odgovori na vprašanja:
    1. Kaj pomeni orientirati se?
    2. Naštej glavne strani neba. Nariši vetrovno rožo.
    3. S pomočjo česa se lahko orientiraš?
    4. Kako se orientiraš s pomočjo sonca?
    5. Kaj je kompas in kam kaže magnetna igla?

Skica, zemljevid

  • Na spodnji povezavi si oglej ppt razlago o skicah in zemljevidih. Nalog iz power pointa ni potrebno opraviti, lahko pa jih, če hočeš.

https://www.youtube.com/watch?v=PJljYdkUI3U

  •    V zvezek v celih povedih odgovori na vprašanja:
  1. Kaj je skica in kaj zemljevid?
  2. Kaj mora imeti vsak zemljevid?
  3. Kdo je kartograf in kaj je atlas?

DELA IMAŠ ZA 2 URI SPO! RAZDELI SI GA NA DANES IN JUTRI! SREČNO!

SPO – 9.4. OD SKICE DO ZEMLJEVIDA

  • Preberi snov, ki si jo včeraj zapisal v zvezek pod naslov OD SKICE DO ZEMLJEVIDA.
  • Spodaj prilepi zemljevid, ki ga dobiš na spodnji povezavi. Če nimaš tiskalnika ne skrbi. Pusti prazen prostor v zvezku in zemljevid boš dobil v šoli.

SLOVENIJA

  • Oglej si zemljevid. Kaj mora imeti vsak zemljevid? Ali ima ta zemljevid vse potrebno? Kaj mu manjka?
  • Reši naloge v DZ str. 76,77.

SPO – 8.4. OD SKICE DO ZEMLJEVIDA

  • V zvezek pod naslov OD SKICE DO ZEMLJEVIDA skiciraj svojo pot od doma do šole.
  • Starše (ali kdor ima starejše brate/sestre) prosi, naj ti posodijo kakršenkoli zemljevid.
  • Primerjaj svojo skico z zemljevidom. V čem se razlikujeta? Kaj skici manjka, da ni zemljevid?
  • V zvezek prepiši zapis na spodnji povezavi.

OD SKICE DO ZEMLJEVIDA

Če ti kaj ni jasno ponovno poslušaj razlago na lilibi.si.

https://www.lilibi.si/mestni-trg/spoznavanje-okolja/jaz-in-druzba/orientacija/zemljevid

SPO – 7.4. OD SKICE DO ZEMLJEVIDA

  • Preberi besedilo iz učbenika (OD SKICE DO ZEMLJEVIDA) in si oglej slike. Učbenik dobiš na spodnji povezavi.

https://folio.rokus-klett.si/?credit=LIB3UCOKOLJE&pages=56-57

  • Odpri DZ str. 75. Preberi besedilo, reši 1. nalogo (če imaš doma zemljevid).
  • Poslušaj še razlago na lilibi.si.

https://www.lilibi.si/mestni-trg/spoznavanje-okolja/jaz-in-druzba/orientacija/zemljevid

Z zemljevidi bomo nadaljevali jutri.

SPO – 2.4. POMLAD

Pojdi na sprehod in opazuj naravo.

Ali je takšna kot pred mesecem dni? Katere spremembe opaziš? Dobro opazuj rastline, mogoče vidiš tudi kakšno žival, ki jo pred mesecem dni še nisi. Kaj počnejo ljudje na vrtovih, poljih…? Kaj počnejo živali spomladi?

Doma v zvezek čez 2 strani oblikuj miselni vzorec o pomladi tako, kot je predstavljeno na spodnji povezavi.

MV pomlad

Kar si opazoval na sprehodu sedaj ob ključnih besedah zapiši.

Za pomoč ti prilagam še kratko predstavitev.

https://vsegaravnoprav.blogspot.com/2020/04/pomlad-pripravila-sem-predstavitev-o.html?fbclid=IwAR1Np3WyL6niGQcl9i3CUxmeoiTq45AyabmmgKgjoR5Sh41BruaLfamALgk

 

Pri LUM boš svoj miselni vzorec dokončal in še polepšal z ilustracijami.

SPO-1.4. UTRJEVANJE ZNANJA

V četrtek, 19.3., si dobil veliko vprašanj za ponovitev učne snovi. Si odgovoril na vsa? Najmanj 2 tretješolca sta bila zelo pridna in opravila nalogo. Bravo! Zanima ju, kako jima je šlo, zato danes na spodnji povezavi prilagam odgovore na vprašanja. Nikar jih ne tiskaj. Primerjaj svoje odgovore z mojimi in dopiši, kar ti manjka oz. popravi, če kaj nisi odgovoril čisto pravilno. Potrudi se. To boš moral znati!

preverjanje-čas,svetloba, zvok,dediščina, naselja

 

SPO-31.3.  ORIENTACIJA

  • Ponovi snov, ki si jo zadnjič zapisal pod naslov ORIENTACIJA.
  • V zvezek dopiši:

KOMPAS

Je naprava, podobna uri. Na okrogli plošči so zaznamovane strani neba. Kompas ima magnetno iglo, ki vedno kaže proti severu.

  • Reši nalogi v DZ str. 74. Pomagaj si z vetrovnico, ki si jo prejšnjič narisal v zvezek.

Ne pozabi!! Na zemljevidih in vetrovnici je sever vedno zgoraj, jug mu je nasproti – spodaj. Zahod je levo, vzhod pa desno!

                                                                                S

                                                                 Z                          V

                                                                                 J

 

  • NALOGA, KI JO BOŠ OPRAVIL NA SONČEN DAN, NAJBOLJE ZJUTRAJ, KO SONCE VZHAJA ALI ZVEČER, KO ZAHAJA:

Zunaj svojega doma (na dvorišču) s pomočjo sonca določi glavne smeri neba. Pomagaj si z vetrovnico, ki si jo prejšnjič narisal v zvezek. Vetrovnico pravilno orientiraj in določi, kaj vidiš v posameznih smereh svojega doma.

  • V zvezek zapiši:

Moj naslov:

Na vzhodu vidim:

Na zahodu vidim:

Na severu vidim:

Na jugu vidim:

 

SPO – 26.3. ORIENTACIJA

Odpri DZ str. 73. Večkrat preberi besedilo (tako, da ga boš razumel) in si oglej slike.

Reši 1. nalogo.

Na spodnji povezavi prisluhni razlagi.

https://www.lilibi.si/mestni-trg/spoznavanje-okolja/jaz-in-druzba/orientacija/orientacija

Spodnji zapis prepiši v zvezek in se ga nauči. Časa imaš do torka.

orientacija-zapis

 

SPO – 25.3. DOMAČA POKRAJINA

Včeraj smo spoznali nekaj malega o pokrajinah v Sloveniji. Kaj pa naša domača pokrajina?

V zvezek zapiši:

Pokrajina, v kateri živimo se imenuje PIVŠKA KOTLINA. Poravnano dno kotline ob reki Pivki obdajajo visoke planote: Nanos, Javorniki, Snežnik. Pokrajina je bogata z gozdom, zato se je tu razvila lesna industrija. Pomemben je tudi turizem (Postojnska jama, presihajoča jezera, Park vojaške zgodovine…)

Če imaš kakšno fotografijo iz naših krajev jo prilepi.

Na spodnjih povezavah si lahko ogledaš posnetka iz naših krajev.

 

SPO – 24.3. POKRAJINE V SLOVENIJI

V četrtek si dobil veliko vprašanj za preverjanje tvojega znanja. Si znal odgovoriti na vsa?

Če ti je katero delalo težave in nisi odgovora nanj našel ne v zvezku ne v DZ, mi sporoči. Pomagam ti lahko preko mojega e-maila: petra.senkinc@guest.arnes.si

Vsaj na eni izmed spodnjih povezav si oglej film o Sloveniji.

Opis države – Slovenija        https://www.youtube.com/watch?v=i0ANXWx9oG4

Lepote Slovenije od gora do morja          https://www.youtube.com/watch?v=1KZuim2ZdnQ

Slovenia           https://www.youtube.com/watch?v=zZwJ_9dBI40

Preberi in reši SDZ str. 72.

V zvezek napiši naslov DOMAČA POKRAJINA. Spodaj zapiši:

Pokrajine v Sloveniji so zelo raznolike: ravninske, gričevnate, hribovite, gorate, obmorske.

Nekatere so pokrite z gozdovi, druge s polji, pašniki…

Ljudje se prilagajamo okolju, v katerem živimo, zato se življenje ljudi v različnih pokrajinah razlikuje. Tako se npr. ljudje, ki živijo ob morju, pogosto ukvarjajo z ribolovom in turizmom.

SPO-19.3.

Danes in v prihodnjih dneh boš ob vprašanjih ponavljal učno snov. V zvezek vsak dan odgovori na najmanj 5 vprašanj in novo delo boš dobil, ko ti bo vprašanj zmanjkalo…se pravi v torek.

Srečno!

PREVERI SVOJE ZNANJE IZ SPO

ČAS

  1. Naštej različne vrste ur.
  2. Po vrsti naštej mesece v letu / dneve v tednu / dele dneva.
  3. Dopolni povedi: 1 leto traja ______. 1 mesec traja ______.

1 teden traja _______.     1 dan traja ________.     1 ura traja _______.

  1. Povej, koliko je ura.
  2. Nastavi kazalce, da bo ura 9.35/18.50….

SVETLOBA

  1. Kaj so svetila? V kateri skupini smo jih razdelili? Naštej jih nekaj.
  2. Kako se svetloba širi od svetila?
  3. Naštej predmete ali snovi, ki svetlobo prepuščajo.
  4. Kaj nastane za predmeti, ki svetlobo odbijajo? Kje to nastane?
  5. S čim zaznavamo svetlobo? Naštej in pokaži njegove dele.
  6. Opiši, kako vidiš in kaj je potrebno, da nekaj vidimo?
  7. Kam se bo odbila svetloba, kam bo padla senca?                                                                 
  8. Kaj bi v slabi svetlobi lažje/hitreje videl?

ZVOK                          

  1. Kako imenujejo čutilo za sluh? Naštej njegove dele.
  2. Kako nastane zvok in kako oz. kdaj ga slišiš?
  3. Po čem potujejo zvočni valovi? V katere smeri se skozi zrak širijo zvočni valovi?

DEDIŠČINA

  1. Kaj vse nam govori o preteklosti nekega kraja? Kako jo spoznavamo?
  2. Kaj je dediščina?
  3. Kaj je kulturna dediščina? Kaj veš o kulturni dediščini na Prestranku?
  4. Kaj je naravna dediščina? Kaj veš o naravni dediščini na Prestranku?
  5. Naštej stare stavbe na Prestranku.
  6. Naštej spomenike in obeležja na Prestranku.
  7. Kako moramo ravnati z dediščino? Zakaj?

NASELJA

  1. Kako se življenje v mestu razlikuje od življenja v vasjo?
  2. Naštej mesta / vasi.

 

SPO – 18.3.

Danes ponovi vse, kar si se učil o času, svetlobi, zvoku, praznikih, naseljih in dediščini.

Si rešil učni list, ki si ga dobil v četrtek? Kako ti gre orientacija na uri? Vadi.

Reši DZ str. 66,67.

 

SPO – 17.3.

V četrtek si dobil za domačo nalogo DZ str. 60, 61, 62. Si jo opravil?

Skupaj smo na poučnem sprehodu spoznavali dediščino Prestranka. Ponovi zapiske z učnega lista.

Poskusi rešiti kar največ nalog v DZ str. 63 in 64. Pomagaj si z zapiski iz zvezka. Mogoče ti lahko pomaga tudi kateri izmed tvojih starejših sorodnikov. Pokliči ga in ga povprašaj.