TJA 4

Sreda, 27. 5. 2020

Rešitve nalog s števili lahko preveriš tukaj: TJA4-2005CHECK

TJA4: Predlogi kraja

Danes se boš učil predloge kraja. To so tiste besedice, s katerimi povemo KJE se kakšna stvar nahaja. Čez nekaj ur boš znal tudi ti opisati sobo, učilnico… in povedati, kje se stvari nahajajo.

Pojdiva lepo po vrsti.

V zvezek napiši naslov PREDLOGI KRAJA.

Odpri učbenik na strani 61 in si poglej slike pri nalogi 3a. Naštetih je 10 predlogov kraja. Označujejo, kje se nahajajo živali oz. žoge in slika. Vse boš prepisal in narisal v zvezek. Lahko narišeš tudi druge predmete ali živali. Da bo razumevanje še lažje, so spodaj napisani vsi predlogi po slovensko:

A – nad

B – pod

C – za (zadaj)

D – pred (spredaj)

E – na levi

F – na desni

G – vmes

H – v

I – poleg, zraven

J – na

Ko končaš, pojdi na spletno verzijo učbenika (www.evedez.si), poišči str. 61 in poslušaj posnetek pri nalogi 3a. Na posnetku govorijo uganke, ti pa moraš ugotoviti, o kateri živali oz. predmetu govorijo.

Naslov igre je I SPY WITH MY LITTLE EYE in gre za igro opazovanja. Nekdo nekaj vidi in pove uganko, ti pa moraš ugotoviti, kaj je imel v mislih. Prvi primer na posnetku je:

»I spy with my little eye AN ANIMAL IN THE BATH.« (S svojim malim očesom vidim ŽIVAL V KOPALNI KADI.) Če si ogledaš slike pri nalogi 3a, boš videl, da gre za krokodila. Odgovor zapiši v zvezek. Poslušaj toliko časa, dokler ne zapišeš vseh živali/predmetov.

Do ponedeljka se predloge nauči! V ponedeljek bom skušala sklicati srečanje preko zooma (če se ne srečamo že v šoli).

Goodbye!

 

 

 

 

Sreda, 20. 5. 2020

TJA4: Numbers – števila

Danes bova ponovila števila. Števila do 100 smo se učili že na začetku šolskega leta, zato ti današnja snov ne bi smela povzročati težav.

Najprej ponovi vsa števila do 100 tukaj:

https://www.youtube.com/watch?v=e0dJWfQHF8Y

Sedaj pa še malo telovadbe – telovadi in štej:

https://www.youtube.com/watch?v=yTeUqWGCKjA

 

Učbenik 60/1b: Števila iz obeh stolpcev napiši v zvezek s številko in besedo. Naslov v zvezku naj bo NUMBERS – ŠTEVILA.

Delovni zvezek 58/12-14.

OPOMBA: Naloga 14 je besedilna matematična naloga. Če ne razumeš besedila, je tukaj prevod 1. primera: Na podstrešju je 30 pajkov. V kleti je 20 pajkov. V pralnici so 3 pajki. Koliko pajkov je v hiši? V hiši je ___________ pajkov.

 

 

 

 

Ponedeljek, 18. 5. 2020

TJA4: Aktivnosti v hiši – utrjevanje

Učbenik 59/2a: Poglej slike. Ustno in na glas povej, kje počneš določeno aktivnost.

Primer:

  1. I read books in my bedroom.Knjige berem v spalnici.
  2. I wash my face and my hands in my bathroom. – Obraz in roke si umijem v kopalnici.

Delovni zvezek 56/7-9: Reši naloge.

Odpri zvezek in napiši naslov EXERCISE – VAJA. Iz učbenika 59/2a si izberi 8 slik in napiši povedi (podobno, kot si danes že delal ustno nalogo na tej strani učbenika).

Prosim, če mi pošlješ sliko zvezka (kgodesa@gmail.com).

Srečno!

 

 

 

 

Sreda, 13. 5. in četrtek, 14. 5. 2020

TJA4: Ustno ocenjevanje znanja

Danes in jutri nas čaka ustno ocenjevanje znanja.

Želim vam veliko uspeha!

 

 

 

 

Ponedeljek, 11. 5. 2020

TJA4:  Activities in the house – aktivnosti v hiši

Danes si bova pogledala, kaj počnemo v določenem prostoru v hiši.

V kuhinji kuhamo. V jedilnici… V kopalnici si umivamo… V dnevni sobi gledamo…

Preden začneva, ponoviva vse prostore v hiši… Naslednje besede na glas povej po angleško: KOPALNICA, JEDILNICA, HODNIK, KUHINJA, DNEVNA SOBA, SPALNICA.

Sedaj pa v zvezek napiši naslov ACTIVITIES IN THE HOUSE – aktivnosti v hiši. Prepiši spodnje besede.

  1. read books – brati knjige
  2. wash my face and my hands – umivati si obraz in roke
  3. do homework – delati DN
  4. watch TV – gledati TV
  5. brush my teeth – umivati si zobe
  6. sleep – spati
  7. take a shower – tuširati se
  8. prepare lunch – pripraviti kosilo
  9. play – igrati se
  10. use a computer – uporabljati računalnik
  11. eat – jesti
  12. play with my dog – igrati se s psom

Danes se bova naučila povedati, kje delaš določeno aktivnost.

Če želiš povedati, da v spalnici bereš knjige, boš rekel:

I READ BOOKS IN MY BEDROOM.

Poglejva si še nekaj primerov:

I WATCH TV IN THE LIVING ROOM. Televizijo gledam v dnevni sobi.

I BRUSH MY TEETH IN THE BATHROOM. Zobe si umivam v kopalnici.

I PLAY WITH MY DOG IN THE HALL. S psom se igram na hodniku.

Sedaj pa poglejva izgovorjavo novih besed. Vaja se nahaja v učbeniku na strani 59. Da lahko poslušaš posnetek, moraš iti na https://www.evedez.si/, poiskati pravo stran v učbeniku in zavrteti 2. posnetek. Posnetek poslušaj vsaj 2x. Zraven ponovi, kar slišiš.

Srečno!

 

 

 

 

 

Sreda, 6. 5. 2020

TJA4: Preverjanje

Pozdravljen. Starši so že prejeli navodila za ocenjevanje in vabilo na današnje video srečanje.

Tukaj so navodila za vse tiste, ki se srečanja ne boste/niste uspeli udeležiti. Ostali boste preverjanje opravili preko Zooma in vam tega ni potrebno delati.

Najprej poslušaj pesmico I LIKE TEDDY BEARS (Uč. 49). Nato staršem ali komu drugemu, ki je doma, pesmico sam zapoj.

Sedaj pa poglej spodnjo tabelo in v zvezek napiši vprašanja in odgovore o tej živali.

Tule je primer za pomoč: TJA4-0605EXPL

ŽIVAL: želva

IME: Tootie

STAROST: 6 let

BARVA: rjava

DOM: terarij

HRANA: sadje in zelenjava

Dialog v zvezku slikaj in mi pošlji sliko (kgodesa@gmail.com).

 

 

 

Ponedeljek, 4. 5. 2020

Pozdravljen nazaj! Počitnice si ti verjetno hitro minile. Upam, da si si odpočil.

Ker v naslednjem tednu načrtujem ocenjevanje, bi se v sredo skušali srečati preko video kanala ZOOM. Vsa navodila bom poslala tvojim staršem.

TJA4: In the House – utrjevanje

Ker je minilo že veliko časa od zadnje ure angleščine, morava danes ponoviti snov. Na računalniku odpri učbenik (str.57) in zavrti drugi posnetek. Poslušaj posnetek, pokaži in ponovi besede na glas. Nato jih skušaj prebrati še čisto sam. Če ti ne bo šlo, še enkrat zavrti posnetek.

Sedaj pa na spletni strani klikni INTERAKTIVNO GRADIVO (zgornji desni kot), odpri enoto MY FAMILY AND MY HOME in reši PRVI DVE NALOGI. Pri 2. nalogi moraš pravilno zapisati imena prostorov. Pred ime prostora moraš dodati besedo THE, drugače ti bo računalnik besedo označil kot napačno.

Delovni zvezek 55/6: Reši nalogo.

Srečno! Upam, da se vidiva v sredo!

 

 

 

 

 

Ponedeljek, 20. 4. 2020 in sreda, 22. 4. 2020

TJA4: In the House – V hiši

Pozdravljen! Danes pričenjamo s 5. enoto. V tej enoti se boš naučil:

-našteti prostore v hiši in poimenovati pohištvo,

-povedati, kaj počnemo v določenem prostoru,

-opisati, kje se kaj nahaja.

Izpustila bova družino, ker se jo boš učil v 5. razredu.

Snovi je za danes in v sredo. Podrobneje boš spoznal prostore in stvari v hiši, jih narisal in napisal ter izdelal igro.

Odpri učbenik na strani 57 in si oglej sliko. Oranžno obkrožene besede so prostori v hiši. Ostale besede so stvari, ki jih imamo v hiši (predvsem pohištvo).

V zvezek boš prerisal sliko in prepisal besede. Ker je slika velika, jo nariši čez dve strani zvezka (lahko tudi na bel list papirja, ki ga potem prilepiš v zvezek). Naslov naj bo IN THE HOUSE – V HIŠI.

Te besede boš moral poznati. Kako se jih boš najlažje naučil? Na spletu (evedež.si) odpri učbenik in poišči stran 57. Ob sliki sta dva zvočna posnetka. Na DRUGEM posnetku so našteti vsi prostori, nato pa še vsi predmeti v hiši. Poslušaj in ponavljaj tako dolgo, da boš znal sam pravilno prebrati besedo (svetujem, da gledaš v svoj učbenik, ko se učiš besede, saj so lahko v zvezku napake). Isto naredi tudi v sredo, pa bo šlo.

Ustvari si tudi igro, ki ti bo pomagala pri učenju:

Na listke si izpiši vse besede iz učbenika. Premešaj besede, nato pa jih žrebaj in prilepi na ustrezno mesto v hiši. Npr. listek z napisom A BED si prilepi na posteljo. Vsakič, ko zagledaš nalepljeno besedo, jo še preberi.

Prijazen pozdrav!

 

 

 

 

Sreda, 15. 4. 2020

TJA4: Revision – Ponovitev

Približujemo se koncu 4. enote. Kaj smo spoznali v tej enoti?

– Besede, povezane s praznovanjem rojstnega dne,

igrače,

– naučili smo se povedati, kaj imamo radi in česa ne (LIKE / DON’T LIKE),

– naučili smo se povedati, kaj ima nekdo drug rad in česa ne (LIKES / DOESN’T LIKE),

mesece in letne čase,

– nekaj o recikliranju (v kateri zabojnik sodijo odpadki).

Opomba: Večino stvari smo spoznali že v šoli, ko smo bili še skupaj.

Se še spomniš pesmice I LIKE TEDDY BEARS? Še vedno upam, da jo bom lahko ocenila. Če ne v šoli, pa preko spleta (na podrobnejša navodila še čakam, zato ne skrbi, o vsem boš dovolj hitro obveščen).

Danes bomo ponovili 4. enoto. Vaje so v delovnem zvezku. Potreboval boš nalepke, če jih ne najdeš, boš slike narisal.

Delovni zvezek 52/1-5: Preberi navodila in reši naloge. Prva in peta naloga sta slušni, zato boš potreboval spletno verzijo delovnega zvezka. (Podrobnejša navodila so bila objavljena 6. 4. 2020). Vsako slušno vajo poslušaj vsaj DVAKRAT.

Srečno!

 

 

 

Sreda, 8. 4. 2020

Spoštovani starši. Pri angleščini do sedaj nisem prosila za nobeno sliko zvezka, zato sploh še nismo komunicirali. Prosila bi vas, če mi pošljete informacijo o delu vašega otroka ter če prihaja do kakršnih koli težav. Kontaktirajte me na kgodesa@gmail.com. Najlepša hvala in srečno vsem!

Ponedeljkovo delo lahko preveriš tukaj: TJA4-0604CHECK

TJA4: Easter – velika noč

Ker se bliža velika noč, bomo današnjo uro obarvali praznično. Najprej boš v zvezek napisal in narisal nekaj besed, nato pa si boš ogledal risanko. Pa pojdiva lepo po vrsti.

Odpri zvezek in napiši naslov EASTER – velika noč.

Prepiši spodnje besede in jih nariši (slike lahko tudi izrežeš iz reklamnih letakov):

-EASTER BUNNY (velikonočni zajček)

-EASTER EGGS (velikonočna jajca)

-EASTER BASKET (velikonočna košarica)

-NUT ROLL (potica)

-HAM (šunka)

-HORSERADISH (hren)

Sedaj pa si oglej velikonočno obarvano risanko. Videl boš, kakšno navado imajo za veliko noč otroci v Veliki Britaniji.

https://www.youtube.com/watch?v=ED0jRhK7jb0

Če si želiš narediti podstavek za velikonočno jajce, boš navodila našel v učbeniku na strani 95.

Lep pozdrav do naslednje srede!

 

 

 

Ponedeljek, 6. 4. 2020

TJA4: Revision

Pozdravljen, kako si se odrezal prejšnjič? Upam, da nisi imel težav pri dostopu do strani z interaktivnimi vajami. Če si imel težave, mi sporoči (kgodesa@gmail.com).

Danes boš za svoje delo potreboval delovni zvezek in računalnik (spletna stran www.evedez.si). Pa seveda svinčnik in barvice. Računalnik boš potreboval, ker bosta dve nalogi iz DZ slušni in boš posnetke poslušal preko računalnika.

Prosi starše, če ti odprejo spletno stran z angleškim učbenikom in delovnim zvezkom ter klikni na delovni zvezek. Poleg vsake naloge, ki jo je potrebno poslušati, je zraven moder gumb (narisan zvočnik). Ko klikneš nanj, se začne predvajati posnetek. Vsak posnetek poslušaj vsaj dvakrat.

Delovni zvezek 48/15a,b: Vprašaj člane tvoje družine, v katerem mesecu imajo rojstni dan. Podatke najprej zapiši v tabelo, pri nalogi 15b pa napiši povedi. Sledi primeru v DZ.

POMOČ: Mamin rojstni dan = MY MUM’S BIRTHDAY, očetov rojstni dan = MY DAD’S BIRTHDAY

Delovni zvezek 49/16: Preden začneš poslušati, na glas povej vse igrače, ki so na sliki. Če si katero pozabil, jo poišči v učbeniku ali zvezku. Nato poslušaj posnetek (vsaj 2x) in sledi navodilom.

Delovni zvezek 49/17: Poveži.

Delovni zvezek 49/18: Pri tej nalogi boš slišal posamezne črke in jih boš moral zapisati na črtice. Abecedo lahko ponoviš tukaj: https://www.youtube.com/watch?v=75p-N9YKqNo. Upam, da ti naloga ne bo pretežka. Če želiš pritisniti pavzo, stisni moder gumb.

Pa srečno!

 

 

 

 

Ponedeljek, 30. 3. 2020 in sreda, 1. 4. 2020

TJA4: Ponovitev

Danes boš za pomoč moral prositi starše. Na internetu lahko dostopate do učbenika in zvočnih posnetkov. Starši naj opravijo registracijo. Nahaja se na spletni strani www.evedez.si. Če bo v postopku registracije potrebna aktivacijska koda, jo najdete na NOTRANJI STRANI SPREDNJE PLATNICE V DELOVNEM ZVEZKU.

Ko opravite registracijo, bi morali imeti dostop do učbenika in delovnega zvezke (posnetke najdete na ustreznih straneh učbenika ali DZ – gumb za zvočnik). Na desni strani bi morali imeti dostop do I-GRADIVA.

Prosim, če kliknete na I-GRADIVO, otrok pa naj dela naloge v rubrikah:

-My Friends and I

-My School

-My Pets

-My Birthday

Dela je za dve šolski uri, torej za danes in v sredo.

Če imate kakršnekoli težave ali vprašanja, me kontaktirajte na kgodesa@gmail.com (lahko tudi prek Vibra ali Whatsupa na tel. št. 041 375 993). Srečno!

 

 

 

Sreda, 25. 3. 2020

TJA4: Recycling

Preden začneš z današnjim delom, si ponovi in preglej ponedeljkovo delo tukaj: TJA4-2303CHECK

Današnja tema bo recikliranje. Najprej si oglej krajši video na to temo tukaj: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-the-week/recycle

Sedaj pa v zvezek napiši, katere stvari reciklirate v tvoji družini.

V zvezek napiši naslov RECYCLING – recikliranje.

Sedaj pa začni poved takole: IN OUR FAMILY WE RECYCLE:

To pomeni V NAŠI DRUŽINI RECIKLIRAMO… Sedaj samo še napiši, katere odpadke reciklirate v vaši družini (možni odgovori: plastic and metal, paper, glass, organic waste, batteries, oil, electronic waste…).

Sedaj pa boš igral igro, kjer se boš pomeril v recikliranju. Najdeš jo tule. Pa srečno!

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/games/clean-and-green

 

 

 

 

Ponedeljek, 23. 3. 2020

TJA4: Let’s go green! – Postanimo zeleni (ekološki)

Najprej preveri sredino delo tukaj: TJA4-1803CHECK

Danes boš recikliral. Prepričana sem, da to že znaš, zato ti naloga ne bi smela povzročati prevelikih težav.

V zvezek napiši naslov LET’S GO GREEN – postanimo zeleni (ekološki)

Odpri učbenik na strani 55/2c. Natančno poglej preglednico z zabojniki. Ali opaziš kaj nenavadnega?

Verjetno si opazil, da sta zabojnika za plastiko (PLASTIC BIN) in kovino (METAL BIN) ločena. Na postojnskem pa sta ti dve vrsti odpadkov združeni v en zabojnik. Zato svetujem, da ju tudi ti združiš v en zabojnik in ga narišeš v zvezek. Pobarvaj ga rumeno in spodaj napiši PLASTIC AND METAL BIN. V zvezek preriši in prepiši še ostale zabojnike. Slike naj bodo dovolj velike. Zabojnike poimenuj tudi po slovensko.

Sedaj pa boš postal mladi ekolog. Poglej sliko na strani 54/2a. V dnevni sobi se je odvijala rojstnodnevna zabava. Ostalo je kar precej odpadkov, ki jih je potrebno ustrezno reciklirati. V prej narisano preglednico jih boš ustrezno razdelil. Vsak odpadek nariši ter poimenuj po angleško!

V pomoč ti bo seznam besed pri nalogi 2a, če katere ne razumeš, pa uporabi slovar (https://sl.pons.com/prevod). Še na en način lahko preveriš, kaj beseda pomeni. V Google vtipkaj ime besede, nato pa klikni, da se ti prikažejo slike. Prosi staše, da ti pokažejo, kako.

Upam, da bo šlo! Če se pojavijo kakršnekoli težave, mi piši na naslov kgodesa@gmail.com.

 

 

 

Sreda, 18. 3. 2020

TJA4: GARAGE SALE – garažna razprodaja

Najprej preveri rezultate ponedeljkovega kviza tukaj:

TJA4-1603CHECK

Učbenik 52/1: Preveri svoje znanje. V zvezek napiši naslov EXERCISE – vaja ter prepiši vprašanja in napiši čim več odgovorov.

Primer: It’s a number beginning with T.  (Prevod: To je število, ki se začne na T.)

Možni odgovori: two, three, ten, twelve…

 

Učbenik 52/2a: Gledal boš sliko, štel stvari in jih zapisal v zvezek.

Najprej v zvezek napiši naslov GARAGE SALE – garažna razprodaja.

Naredi dva stolpca, nato pa vse besede, ki so zapisane v knjigi, preštej.

Če je na sliki le ena stvar, jo zapiši v stolpec pod THERE IS, če pa je na sliki več enakih stvari, jih preštej in s številko zapiši v stolpec pod THERE ARE.

Razpredelnica v zvezku naj izgleda takole:

THERE IS… THERE ARE…

a car

a skateboard

20 books

3 boxes

 

 

 

 

 

 

Ponedeljek, 16.3.2020

TJA4: PEPPA PIG – MY BIRTHDAY PARTY

Oglej si risanko Pujsa Pepa in reši kviz. Nato vprašanja in pravilen odgovor prepiši v zvezek. Risanko si boš verjetno moral ogledati večkrat. Preden začneš, si preberi vprašanja, da boš bolj pozoren pri iskanju odgovorov.

Risanka je na tej povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=Qij5UyUYoWk

PEPPA PIG – QUIZ

1. What colour is Peppa’s bed?

a. red

b. green

c. purple

d. pink

 

 6. What’s George’s favourite toy?

a. a skateboard

b. a dinosaur

c. a bulldozer

d. a tractor

 

2. What animals are on the posters in Peppa’s room?

(More possible answers.)

a.  a hedgehog

b.  a dinosaur

c.  a dog

d.  a tiger

e.  an elephant

f.  a tortoise

g.  a giraffe

 

7. Who are Peppa’s friends at the party?

(More possible answers.)

a.  a rabbit

b.  a zebra

c.  a cat

d.  a sheep

e.  a cow

f.  a a pony

g.  a dog

3. What’s in the basket (in Peppa’s room)?

a. apples

b. food

c. toys

d. a cat

 

8. Who is the magician?

a. Daddy Pig

b. Mummy Pig

c. Grandpa Pig

d. Suzie Sheep

4. What’s the time in the morning?

a. It’s five o’clock.

b. It’s six o’clock.

c. It’s seven o’clock.

d. It’s eight o’clock.

 

9. What colour are the balls?

a. red, green, orange

b. blue, pink, yellow

c. brown, black, white

d. yellow, red, blue

5. What’s Peppa’s favourite toy?

a. a bike

b. a Barbie doll

c. a teddy bear

d. a ball

 

10. There are ______ candles on the cake.

a. two

b. three

c. four

d. five