11. teden
Ker se v sredo vidimo spet v šoli, bomo z delom na daljavo pri nemščini zaključili.
Lepo se imejte, v sredo se vidimo! 🙂
10. teden
Ure nemščine se počasi približujejo koncu, tako da boste pri prihajajočih urah ponovili staro snov. V tem tednu števila od 1 do 100:
- https://www.digipuzzle.net/minigames/wordbingo/wordbingo_one_till_hundred_de.htm?language=german&linkback=../../de/lernspiele/wortspiele/index.htm
- https://www.digipuzzle.net/minigames/beehive/beehive_ten_till_hundred_de.htm?language=german&linkback=../../de/lernspiele/wortspiele/index.htm (za začetek klikni na start)
- Pravilen zapis števil: https://quizlet.com/82810060/spell/embed/
Ne pozabite, da je treba do petka oddati izdelek, ki bo ocenjen!
9. teden
Vem, da imate ta teden ogromno ocenjevanj in zadolžitev, zato ta teden pri nemščini le utrjujte za nazaj. Preglejte snov, ponovite dialoge, uredite zvezke in se posvetite izdelku za oceno pri nemščini.
8. teden
Spoznali ste že besedišče na temo šolskih potrebščin. Oglej si še besede v učbeniku na strani 76. K preglednici, ki si jo zapisal/-a prejšnji teden, dodaj (v stolpec DER) še besede: der Kugelschreiber (kemični svinčnik), der Taschenrecher (žepni računalnik), der Marker (marker/flomaster za označevanje besedila).
Reši še nekaj interaktivnih vaj na teh povezavah:
- Pravilno črkuj besede tako, da nahraniš lačno pošast. Oglej si, katero besedo je potrebno črkovati in daj pošasti v usta ustrezne črke: https://www.digipuzzle.net/minigames/hungrymonster/hungrymonster_words_de.htm?words=Lehrbuch;Heft;Buch;M%C3%A4ppchen;Schere;Kleber;Schultasche;Computer;Lineal;Radiergummi;Spitzer;Bleistift;F%C3%BCller;Kugelschreiber
- Naloge za utrjevanje besedišča (nekaj besed je novih, lahko si pomagaš s spletnim slovarjem Pons): https://interaktivne-vaje.si/nemscina/wortschatz/gradivo_wortschatz/solski_pripomocki/index.html
7. teden
V tem tednu vas čaka novo poglavje, in sicer tema šolske potrebščine. Spoznali boste kar nekaj novih besed. Navodila so v priponki (7.teden).
6. teden
V četrtek imate dan dejavnosti, zato bo dela ta teden manj. Preglej si le rešitve učnega lista od zadnjič (werbistdu_resitve) in vadi takšne in podobne dialoge, kot so na učnem listu.
Lp
5. teden
Pozdravljeni,
navodila za delo vas čakajo v priponki (werbistdu). Lahko pišete v Wordov dokument ali pa rešitve napišete v zvezek.
Lp
Četrtek, 9. 4. 2020
Vam je bila pesem všeč? Preveri rešitve od zadnjič. Besede si sledijo po naslednjem vrstnem redu:
- Gras (trava)
- Himmel (nebo)
- Wolken (oblaki)
- Flieger (pilot, letalo)
- Tiger
- Giraffe (žirafa)
Danes pa na reši naloge na teh povezavah (tema družina):
https://www.languagesonline.org.uk/German/Deutsch_Anfanger/Familie/5350.htm
https://quizlet.com/82827495/gravity
Če so ti interaktivne vaje všeč, jih reši še več! Najdeš jih na povezavi:
https://interaktivne-vaje.si/index.html
Torek, 7. 4. 2020
Pesmi So ein schöner Tag (Tako lep dan) se verjetno spomniš. Da malo osvežiš spomin, jo poslušaj (https://www.youtube.com/watch?v=Z7_cxljH7Rs) in seveda poskusi zraven peti! Lahko pa še zaplešeš! 😉
Priloženo imaš besedilo (nem1_7_4). Ni nujno, da ga natisneš, je pa vanj potrebno vstaviti nekaj besed, in sicer:
Flieger, Gras, Giraffe, Wolken, Tiger, Himmel.
Izmed teh 6 besed izberi tiste, ki jih ne razumeš, in jih prevedi s pomočjo spletnega slovarja Pons (https://sl.pons.com/prevod). Zapiši jih v zvezek pod naslov So ein schöner Tag.
Želim vam res ein schöner Tag! 😉
Torek, 31. 3., in četrtek, 2. 4.
Pozdravljeni,
ker se pri nemščini vedno radi igrate različne igre za utrjevanje snovi, bo ta teden namenjen ustvarjanju iger 🧩🃏🎲♠️. Tako imaš danes čas, da ustvariš čisto svojo igro (spomin, domino ali kaj čisto drugega). 🙂 Uporabi material, ki ga imaš pač na voljo doma.
Četrtkova ura bo namenjena temu, da igro preizkusiš s svojimi doma. Ko bomo spet v šoli, bomo seveda vaše igre preizkusili še skupaj in tudi prek njih utrjevali snov.
Lahko izbereš že obravnavano besedišče, lahko pobrskaš po učbeniku in izbereš temo, ki te zanima, lahko pripraviš igro za utrjevanje dialogov (lahko pripraviš nove kartončke za naš tik-tak bum …) ipd.
Domišljiji pusti prosto pot. Želim vam veliko ustvarjalnosti. 😉
Ganz liebe Grüße. 😉
Mojca
Četrtek, 26. 3. 2020
Pozdravljeni,
preglejte rešitve zadnje naloge (z vrha navzdol): die Großmutter, die Eltern, die Schwester, die Kinder
Besedilo v okvirčku: bin, bin, Vater, Mutter, Bruder, Onkel, Tante, Tochter (hči), Cousine, Cousin, Großeltern
Pri drugi nalogi imaš dve možnosti, izberi eno:
- Izberi si katero koli osebo z družinskega drevesa (ki seveda ni Bart) in z njenega vidika opiši njeno družino (npr.: Jaz sem Lisa. Stara sem … let. Moj brat se kliče Bart in moja sestra se kliče Maggie … – seveda v nemščini 🙂 ). Piši v zvezek.
- Opiši svojo družino. Piši v zvezek.
Liebe Grüße 😉
Mojca
Torek, 24. 3. 2020
Pozdravljen/-a,
to uro boš ponovil/-a besedišče na temo družina. Reši vse razen 2. naloge. Odgovore piši v zvezek pod naslov Die Familie. Besedilo, ki je v okvirčku, prepiši v zvezek v celoti. Če želiš, lahko naloge odpreš kot Wordov dokument (familie).
Lep pozdrav
MK
Četrtek, 19. 3.
Ponovi dialoge, ki smo jih pri zadnjih urah zapisali v zvezek:
A: Wer ist das?
B: Das ist …
A: Wie heißt dein Vater?
B: Er heißt …
A: Wie heißt deine Oma?
B: Sie heißt …
A: Wie alt ist dein Bruder/deine Schwester?
B: Er/sie ist … Jahre alt.
A: Hast du einen Hund oder eine Katze?
B: Ja, ich habe …
Oglej si video o živalih in poslušaj ter vadi pravilno izgovorjavo.
https://www.youtube.com/watch?v=Hh7jxsShuE0
V zvezek napiši imena živali iz videoposnetka, ki jih še ne poznaš. Razvrsti jih v tri stolpce – DER, DIE, DAS (NASLOV: TIERE).
Pozdrav
MK
Torek, 17. 3.
UTRJEVANJE SNOVI
Ponavljaj dialoge, dokler ne grejo res gladko. Seveda jih lahko nekoliko spremeniš, navedeni so le primeri.
A: Wie heißt du?
B: Ich heiße …
A: Wer bist du?
B: Ich bin …
A: Wie alt bist du?
B: Ich bin … Jahre alt.
A: Woher kommst du?
B: Ich komme aus …
A: Wo wohnst du?
B: Ich wohne in …
A: Wie ist deine Telefonnummer?
B: Meine Telefonnummer ist …
A: Hast du Geschwister?
B: Ja, ich habe …/Nein, ich bin Einzelkind.
A: Wie viele seid ihr zu Hause?
B: Wir sind …
A: Wie ist dein bester Freund/beste Freundin?
B: Er/sie ist streng/nett/geduldig … (ponovi obravnavane pridevnike, ki smo jih v zvezek napisali pri zadnji uri).
A: Wie findest du Oliver?
B: Ich finde, er ist sehr sympathisch.
S klikom na spodnje povezave boš preusmerjen/-a na interaktivne vaje, s katerimi boš ponovil/-a že obravnavano snov.
Pozdravi:
https://www.schubert-verlag.de/aufgaben/uebungen_a1/a1_k01_gruessen.htm
Predstavimo se:
https://www.schubert-verlag.de/aufgaben/uebungen_a1/a1_kap1_sichvorstellen1.htm
https://www.schubert-verlag.de/aufgaben/uebungen_a1/a1_kap1_sichvorstellen2.htm
https://www.education.vic.gov.au/languagesonline/german/sect06/no_2/no_2.htm
Izberi pravi glagol:
https://www.schubert-verlag.de/aufgaben/uebungen_a1/a1_kap1_verbauswahl1.htm
https://www.schubert-verlag.de/aufgaben/uebungen_a1/a1_kap1_verbauswahl2.htm
Kako si?
https://www.education.vic.gov.au/languagesonline/german/sect06/no_4/no_4.htm
https://www.education.vic.gov.au/languagesonline/german/sect06/no_5/no_5.htm
Liebe Grüße 😉
MK