SLJ 7

Ponedeljek, 1. 6., in torek, 2. 6. 2020

Pozdravljeni,

no, pa smo le dočakali vrnitev v šolo! Upam, da se veselite, tako kot jaz. 🙂 Danes pripenjam še zadnje zadolžitve dela od doma. Preglejte si rešitve nalog od petka – str. 96, nal. 7 ter na str. 98 Minutka z g. Pravopisnikom (slj7_1_6_resitve). Napiši v zvezek besedilo o slovenskem knjižnem in neknjižnem jeziku, ki je v priponki (slovenski jezik).

Preden pridete v šolo, uredite svoje zvezke!

Jupi, se vidimo kmalu. 😉

Lp

Mojca

 

Petek, 29. 5. 2020

Že veste, da se naslednji teden v sredo vračamo v šolo? Upam, da ste veseli kot jaz, da se bomo končno spet videli. 🙂

Do takrat boste na daljavo rešili še nekaj nalog, obljubim, da jih ne bo preveč. 😉

Danes najprej preglej rešitve sredinih nalog (slj7_29_5_resitve). Če si pri nalogi 5 (str. 95) dobil geslo Narečja so naše kulturno bogastvo, si nalogo pravilno rešil/-a.

Na strani 96 poskusi pri 7. nalogi ugotoviti, od kod so govorci na slikah. Na straneh 97 in 98 preberi okvirčka Zapomnim.si in podčrtaj ključne podatke.

Reši še nalogo Minutka z g. Pravopisnikom na str. 98.

Pa lep vikend!

Mojca

 

Sreda, 27. 5. 2020

V naslednjih urah boste spoznavali slovenska narečja in se tudi naučili, v katero narečno skupino spada naše narečje.

Še preden se lotiš reševanja novih nalog iz delovnega zvezka, preveri včerajšnje rešitve nalog (slj7_27_5_resitve). Nato pa poišči poglavje Pošluši, meu si praf! na strani 94. Reši naloge od 1 do 5.

 

Torek, 26. 5. 2020

Preglej rešitve včerajšnjih nalog na str. 89, 90 (slj_26_5_resitve), nato pa poslušaj posnetek na tej povezavi: https://vimeo.com/362495857/13236db9b7. Reši naloge od 6 do 12 (str. 90 in 91), nato pa reši še Minutko z g. Pravopisnikom na strani 93.

V zvezek napiši:

Pogajalni pogovor je vrsta pogovora, v katerem se srečajo sogovorci, ki imajo različno mnenje. Vsak navaja svoje razloge, pogoj za dosego dogovora pa je, da vsak malo popusti in da najdejo neko srednjo pot, ki ustreza vsem ali pa neko trejo rešitev, ki je sprejemljiva za vse. Ni nujno, da pogajalni pogovor uspe.

 

Ponedeljek, 25. 5. 2020

Pozdravljeni,

upam, da ste se imeli med vikendom lepo, pa tudi, da ste konec tedna  izkoristili za učenje, saj imate ta teden veliko ocenjevanj – naravoslovje, zgodovino in nemščino. Na vaše elektronske naslove sem v soboto poslala izpis iz Lopolisa glede vaših opravljenih in neopravljenih nalog. Preglejte seznam in glejte, da boste za nazaj vse uredili (to ste tudi na petkovem Zoom srečanju obljubili). Pohvala pa vsem, ki vse naredite sproti.

Slovenščina danes: Najprej preglej rešitve 15. naloge na strani 86, 87 ter na strani 88 preveri, če si pravilno rešil/-a Minutko z g. Pravopisnikom (slj7_25_5_resitve). Nato nadaljuj s poglavjem Oh, spet nas lovi čas! na strani 89 in reši naloge od 1 do 5.

 

Petek, 22. 5. 2020

Pozdravljeni,

ne pozabite, da se danes ob 11.00 dobimo na Zoomu! Povezavo imaš na svojem elektronskem naslovu. Z nami bo tudi učiteljica Nataša, ki vam bo dala nekaj informacij glede ocenjevanje pri DKE. Tudi glede slovenščine se moramo pogovoriti o oceni iz domačega branja in nadaljnjem ocenjevanju. Pa še kaj.

Se vidimo. 😉

Mojca

 

Sreda, 20. 5. 2020

Pozdravljeni!

V petek se spet dobimo na Zoomu, in sicer ob 11. uri. 🙂 Vabilo s povezavo boste dobili na mail.

Danes boš pri slovenščini nadaljeval/-a z reševanjem nalog iz delovnega zvezka. Najprej preveri rešitve nalog, ki si jih rešil/-a nazadnje (slj7_20_5_resitve). Nato reši še nalogo 15. Posnetek (https://vimeo.com/362496027) si moraš ponovno pogledati.

Ko rešiš nalogo 15, napiši v zvezek:

PREPRIČEVALNI POGOVOR

Prepričevalni pogovor je vrsta pogovora, v katerem eden od sogovornikov drugega prepriča v neko dejanje, odločitev … Pri tem uporabi tehtne razloge (argumente) in upošteva načela uspešnega pogovarjanja (poslušanje sogovorca brez skakanja v besedo, pustiti sogovorcu, da navaja svoje argumente ipd.).

Na str. 88 reši še Minutko z g. Pravopisnikom.

 

Torek, 19. 5. 2020

V delovnem zvezku na straneh 82-85 preveri rešitve nalog od 1 do 8 (slj7_19_5_resitve).

Nato nadaljuj z reševanjem nalog. Pri nalogi 9 si je treba ogledati videoposnetek, ki ga odpreš na tej povezavi:

https://vimeo.com/362496027. Videoposnetek si oglej večkrat, če se ti zdi potrebno.

Reši naloge 9–12 (12 b ni treba) in nato še naloge 13–14.

 

Ponedeljek, 18. 5. 2020

Pozdravljeni, sedmošolci!

Pred nami je 9. teden dela na daljavo. Upam, da ste si med vikendom kaj odpočili, se napolnili z dobro voljo in da ste pripravljeni na nadaljnje podvige. 😉

Pogledala sem vaš koledar ocenjevanj in vidim, da imate ta teden res pestro. Pridno delajte in se učite, da bo šlo. Vem, da zmorete, če resno pristopite k učenju!

Do danes ste morali oddati izdelek za DKE, do torka izdelek za izbirni predmet ŠSP, do srede morate oddati izdelek za GUM, čaka vas tudi ocenjevanje GEO in MAT.

Glede slovenščine pa takole: vem, da vam je književnost ljubša, vendar se moramo vrniti spet na jezik, torej bo treba spet v roke vzeti delovni zvezek.

Kakšno težjo snov bomo preskočili, saj jaz še vedno upam, da se vidimo v tem šolskem letu tudi še kaj v šoli in bomo težje snovi skupaj predelali.

Preden odpreš delovni zvezek, si poglej odgovore zadnjega obravnavanega umetnostnega besedila – Bela past avtorja Bogdana Novaka (Bela past_resitve).

Nato odpri delovni zvezek. Skočili bomo na poglavje S pogovarjanjem se človek s človekom prepleta, ki ga najdeš na strani 81.

Preberi si strip na strani 82, nato pa besedilo pod naslovom Se prijaviti ali se ne prijaviti – to je veliko vprašanje. Reši naloge od 1 do 8.

 

Sreda, 13. 5., in petek, 15. 5.

Preglej si priložene rešitve navodil prejšnje ure: E. Fritz: Song o ljubezni (songoljubezni_resitve).

Nato preberi napet odlomek iz povesti o skupini tabornikov, ki so se z vodniki odpravili na turno smučanje v dolino Triglavskih jezer. V berilu poišči besedilo Bela past, ki ga je napisal Bogdan Novak, in ga preberi.

Navodila za delo imaš v priponki (Bela past) – dela je za dve šolski uri, torej za danes in za v petek.

 

Torek, 12. 5.

Pozdravljeni, dragi moji! 🙂

Že kar osmi teden dela na daljavo se je začel. Upam, da ste dobro, da ste veliko na svežem zraku (čeprav se je vreme nekoliko skisalo) in da se tudi že pridno učite oziroma pripravljate izdelke za ocenjevanja. Potrudite se! Verjamem, da zmorete! 💪

Pri slovenščini vas danes čaka pesem, ki govori o ljubezni. 💘 Ali je ljubezen res bolezen, si preberi v pesmi Song o ljubezni. V moji izdaji berila je na strani 82. Avtor je sodobni slovenski pesnik Ervin Fritz. Navodilo za delo je v PowerPointu (songoljubezni). Če ti ga slučajno ne odpre, imaš na voljo še pdf različico (songoljubezni).

Dodatna naloga: preizkusi se še sam/-a  v vlogi pesnika oziroma pesnice in napiši pesem z naslovom Ljubezen. 💕

 

Petek, 8. 5.

Danes imaš čas, da dokončaš domače branje in mi ga pošlješ na mail (če ga že nisi). 📚

Kdor še ni opravil obveznosti glede torkovega kulturnega dne (komentiranje predstave – kakšna se vam je zdela predstava, kaj menite o drugačnosti, komu bi jo priporočili), naj to naredi danes. Ne pozabite se podpisati pod komentar.

Želim vam lep vikend! 😎

Mojca

 

Z učiteljico Urško sva ugotovili, da ste nekateri zelo z levo roko vzeli KD. Vaša naloga je, da še enkrat komentirate ogledano predstavo, in sicer napišite, kakšna se vam je zdela, kaj menite o drugačnosti in komu bi jo priporočili. Najmanj tri povedi. Obvezno se podpišite, ker bom štela to kot opravljeno nalogo. Torej – ponovno na delo. 🙂

Pozdravljeni,

počitnice so mimo. Upam, da ste jih preživeli res lepo, da ste bili veliko na svežem zraku, da ste si odpočili in nabrali novih moči za naprej. 😎🌻🌼🌷Kot kaže, bomo delali na daljavo vse do konca šolskega leta.

Kar veliko vas je, ki ste mi domače branje že poslali, drugi ne pozabite, da ga je treba do petka. In še to – danes ob 10.30 se dobimo na Zoomu. 😃 Vabila ste prejeli na svoje maile. Pridružila se nam bo tudi učiteljica Nataša.

Navodilo za slovenščino za ponedeljek, 4. 5., in sredo, 6. 5. (v torek je kulturni dan):

Najprej prikliči v spomin besedilo, ki ste ga brali pred počitnicami, in sicer Skrivni dnevnik Jadrana Krta. Poglej si odgovore na vprašanja, ki so v priponki (skrivnidnevnik_resitve), in jih primerjaj s svojimi.

V berilu poišči besedilo Kozlovska sodba v Višnji Gori in ga preberi. V besedilu poišči neznane besede in si preberi njihovo razlago ob strani v berilu. Če je še kakšna beseda, ki je ne razumeš, si pomagaj s SSKJ. Upam, da ti bo besedilo všeč.

Ko prebereš odlomek, ustno odgovori na vprašanja v okvirčku Pripoved je tudi tvoja. Preberi tudi okvirček Kaj vem o pisatelju.

Sledi še zapis v zvezek, ki je v priponki (kozlovska sodba).

 

V torek, 5. 5. 2020, bo kulturni dan. Nekateri imate takrat izbirne, ki pa bodo preloženi na kak drug dan, zato bodite malo pozorni, kdaj bodo. 

 

Sreda, 23. 4., in petek, 24. 4. 2020

V ponedeljek in torek ste se ukvarjali z besedilom Potolčeni kramoh. Preveri svoje odgovore na vprašanja tukaj: potolcenikramoh_resitve.

Danes in v petek vas čaka besedilo iz knjige Skrivni dnevnik Jadrana Krta. V mojem berilu je strani 90. Če besedila nimaš na isti strani, poglej v kazalo (avtorica je Sue Townsend).

Jadran Krt je vaš vrstnik, najstnik, ki piše dnevnik in vanj zapisuje svoja razmišljanja in njemu pomembne dogodke. Morda pa piše tudi kdo od vas skrivni dnevnik in vanj zapisuje svoje skrivnosti … Seveda je to vaša skrivnost. 😉

Za dodatno nalogo imate navodilo, da pišete tri dni svoj korona-dnevnik.

Najprej preberi besedilo. Navodila za delo imaš tukaj: skrivnidnevnik.

 

Ponedeljek, 20. 4., in torek, 21. 4. 2020

Tako, dragi moji, pred nami je že šesti teden učenja na daljavo. Res vas je bilo lepo videti v petek. 🙂 Kot smo se dogovorili, se dobimo tudi ta petek prek video srečanja, povabilo boste še dobili. Upam, da se nam pridružijo še tisti učenci, ki imajo težave pri prijavi. Lepo bi bilo, da se ta teden pa res čisto vsi dobimo. 🙂

Kot obljubljeno, bomo pri slovenščini za nekaj časa čisto zares pospravili delovne zvezke in začeli prebirati besedila iz berila. Ponedeljek in torek bosta namenjena branju in obravnavi besedila Potolčeni kramoh. Vorančeve Solzice ste že dodobra spoznali, te črtice pa še ne poznate, saj naj bi jo brali skupaj pri pouku. Navodila so tukaj: potolcenikramoh.

Pozdravček

Mojca

 

5. teden

Pozdravljeni!

Prazniki so za žal za nami. Upam, da ste jih preživeli lepo. Zdaj pa vas spet čaka delo za šolo. 😉

Preverjanje (1. del) sem vam vrnila, napisala sem vam tudi, da popravo naredite v zvezke. Kdor tega še ni naredil, naj pohiti, saj vas čaka že novo preverjanje (zaimki, glagol). Tudi to preverjanje se nanaša na snov, ki smo jo še skupaj predelali, tako da bi morali znati. Če ne gre, si pomagajte z zvezkom in delovnim zvezkom.

2. del preverjanja je tukaj: preverjanje 2.del

Tudi tega mi boste morali oddati, da ga bom pregledala in vam ga vrnila. Poslati mi ga morate do četrtka. Lahko rešujete v Wordov dokument, lahko pa v zvezek in mi pošljete sliko.

V sredo ob 11. uri se vidimo! Na maile ste vsi že prejeli povezavo do aplikacije Zoom, prek katere se bomo lahko srečali na daljavo. Preverite maile. 😉

 

 

Petek, 10. 4. 2020

Danes vas čaka poprava preverjanja. Preverjanja, ki ste mi jih poslali, sem vam vrnila na maile. Poglejte, kaj vam ni šlo, in napišite popravo v zvezke.

Ugotovila sem, da vam največ težav povzroča glagol. Pazite pri izpisovanju glagolov v pretekliku in prihodnjiku. Ti morajo biti sestavljeni iz VSAJ dveh delov (sem šla, si šel, smo šli …; bom šla, boš šel …).

Na strani ucim.se izberi sklop Glagol in glagolski naklon in naredi čim več vaj.

Naslednji teden te čaka preverjanje zaimkov. Kakšna naloga bo tudi iz glagola, saj vam povzroča težavice.

Naslednjo sredo dopoldne se bomo VIDELI V ŽIVO! Čaka vas Zoom srečanje. Veselim se klepeta z vami. 🙂 Udeležba je seveda obvezna. 😉 Navodila, kako se prijaviti na Zoom, boste še dobili.

Želim vam prijeten podaljšan konec tedna!

 

 

Torek, 7. 4., in sreda, 8. 4. 2020

Najprej preglej rešitve nalog (slj7_7_4_resitve) iz delovnega zvezka (str. 47–49). Pri popravljanju svojih odgovorov bodi natančen/-na!

Kot obljubljeno, te čaka preverjanje znanja (preverjanje 1.del). Gre za utrjevanje snovi, za staro snov, ki smo jo predelali še skupaj. Nič novega, torej. Ampak: želim, da se potrudiš, da pobrskaš po spominu oziroma po zvezku ali delovnem zvezku, če se česa ne spomniš.

V četrtek mi MORAŠ oddati rešeno preverjanje, da vidim, kako ti gre. V primeru, da se ti kaj zalomi, mi sporoči. Če potrebuješ več časa za reševanje ali pomoč pri reševanju, mi prav tako sporoči.

Lahko rešuješ v Wordov dokument, ga shraniš in mi ga pošlješ, lahko pa pišeš v zvezek, fotografiraš rešitve in mi jih pošlješ. Preverjanje bom pregledala in pokomentirala. Ko boste dobili preverjanje nazaj, vas čaka še poprava. Naslednji teden vas čaka še 2. del preverjanja.

Zdaj pa veselo na delo! 😉

 

Ponedeljek, 6. 4. 2020

Pozdravljeni,

pred nami je že četrti teden dela na daljavo. Upam, da ste vsi zdravi in da vam je bil petkov športni dan všeč. Pa da ste dobro izkoristili ta sončni konec tedna. 🌞 🌷🍀 Jaz vas že pošteno pogrešam. 🤗

Kaj te čaka pri slovenščini ta teden:

dokončali bomo poglavje v delovnem zvezku z naslovom Tuaregi, svobodni v puščavi. V torek in sredo te čaka preverjanje znanja (morali mi ga boste poslati nazaj), ki seveda ne bo za oceno, ampak zgolj za orientacijo, kako ti gre in kaj moraš še ponoviti. V preverjanju bo zajeto poznavanje samostalnikov, pridevnikov, glagolov, zaimkov, prislovov, predlogov ter zgradba uradnega vabila. Ko s preverjanjem zaključimo, bomo za nekaj časa pospravili delovne zvezke in odprli berila.

Delo za danes:

reši naloge v delovnem zvezku do konca poglavja, ki si ga reševal/-a prejšnji teden, torej do strani 49. Najprej pa natančno preglej rešitve sredinih nalog (slj7_6_4_resitve).

Opozorila bi te na nalogo 16, pri kateri pazi, da bo besedilo res zaokroženo – to pomeni, da je smiselno, povezano, po domače bi rekli, da ima »glavo in rep«. Pazi na pravopis.

Ko zaključiš nalogo 20, preberi Zapomnim.si.

V zvezek napiši:

OPIS ŽIVLJENJA LJUDI V DANI DRŽAVI ALI SKUPNOSTI

  • Je besedilo, v katerem opisujemo način življenja določene skupine ljudi.

  • Povemo: kdo so ljudje, ki jih predstavljamo, kje živijo, koliko jih je, kaj počnejo, kako se prehranjujejo, kakšna bivališča imajo, od česa živijo itd. Opišemo tudi njihovo kulturo, obrede, vero, oblačilno kulturo, življenje in šolanje otrok.

  • V opis lahko vključimo posebnosti njihovega življenja in značilnosti, v katerih se njihovo življenje razlikuje od našega.

  • Uporabljamo le preverljive podatke.

  • Glagoli so predvsem v 3. osebi množine v sedanjiku. Če pa opisujemo življenje skupine ljudi iz preteklosti (npr. Rimljani, stari Grki) pa so glagoli v pretekliku.

 

Čaka te le še Minutka z g. Pravopisnikom (str. 49) – vstavljanje l/lj oziroma n/nj.

Kot dodatno nalogo lahko narediš nalogo 22 na str. 49 in napišeš opis, v katerem boš predstavil življenje kakega manj znanega ali odmaknjenega ljudstva. Lahko napišeš v zvezek ali pa na računalnik in mi opis pošlješ na mail.

 

 

Petek, 3. 4. 2020

Sedmarji, danes imate športni dan! Uživajte v gibanju. 😉

S slovenščino nadaljujemo v ponedeljek. Naslednji teden, predvidoma v torek ali sredo, vas čaka preverjanje znanja, ki seveda ne bo za oceno, ampak zgolj za orientacijo, kako ti gre in kaj moraš še ponoviti. V preverjanju bo zajeto poznavanje samostalnikov, pridevnikov, glagolov, zaimkov, prislovov, predlogov ter zgradba uradnega vabila.

Pa lep vikend vsem!

 

Sreda, 1. 4. 2020

Pozdravljeni!

Najprej vam želim smeha in šal poln prvi april!   Slikovni rezultati za 1. april  

Če boste slišali kako dobro šalo, jo delite še z mano, da se še jaz nasmejim. 😉

Danes pa tako glede slovenščine:

Najprej natančno preberi svoje včerajšnje odgovore in jih primerjaj z rešitvami (slj7_1_4_resitve). Popravi in dopolni svoje odgovore. Bodi natančen/-na!

Reši še naloge od 6 do 14 (od str. 44 do 46).

Lep pozdrav

MK

 

Torek, 31. 3. 2020

Pozdravljeni!

Pred nami je spet novo poglavje, in sicer poglavje V neznano puščavo na str. 39. Poglavju bomo namenili 3 ure, se pravi da ga bomo do petka končali.

Na str. 39 si oglej, kaj to poglavje zajema, nato preberi strip na str. 40 ter se loti branja besedila na str. 41 – Tuaregi, svobodni v puščavi. Po branju besedila reši naloge od 1 do 5 na str. 43 in 44.

Lp

MK

 

Ponedeljek, 30. 3. 2020

Pozdravljeni, dragi moji! 😉

Upam, da ste preživeli res lep, brezskrben vikend. Nov teden je pred nami, že 3. teden učenja na daljavo. Kot kaže, bomo še kar nekaj časa doma. Verjamem, da že močno pogrešate svoje prijatelje, sošolce, sorodnike. Ampak – glavno, da smo zdravi, vse ostalo bomo nadoknadili! Ta teden vas spet čakajo nove zadolžitve in novi izzivi. Kar pogumno! 😉

Slovenščina danes: v roke vzemi svinčnik (predlagam rdečega) in se loti popravljanja nalog (poglavje Z vajo do znanja). Preberi svoje odgovore in jih natančno primerjaj z odgovori v rešitvah (slj7_30_3_resitve). Napačne in pomanjkljive odgovore popravi oziroma dopolni. Razmisli, pri katerih nalogah imaš težave. Z veseljem ti bom pomagala, če česa nisi razumel/-a. Sporoči mi.

Če ti predlogi povzročajo težave ali pa bi rad/-a še nekaj dodatnih nalog, pojdi na stran https://ucimse.com/ in reši nekaj zabavnih interaktivnih nalog. Izberi 7. razred, predmet slovenščina, tema predlog. Če še nisi registriran/-a, se najprej registriraj (večina se vas je registrirala že pri pouku). Če imaš težave s prijavo na stran, ti bom seveda pomagala.

Ne pozabi na domače branje! Nekateri ste me vprašali, če ga lahko pripravite na računalnik. Seveda lahko, v tem primeru mi ga pošljite na mail. Zadnjo nalogo (strip) pa bo najlažje narediti kar v zvezek. Če pa si spreten/-na z računalniškimi programi, lahko seveda tudi na računalnik. Vaše izdelke v zvezkih bom pregledala, ko se vidimo spet v šoli, tako da če domačega branja še nisi dokončal/-a, imaš še dovolj časa.

Lep pozdrav

MK

 

Torek, 24. 3., in petek, 27. 3.: 

Pozdravljeni!

Najprej hvala za vse poslane pesmi! Polepšali ste mi dan. 😉

Delo za danes in petek (v sredo je kulturni dan, ob četrtkih nimate slovenščine na urniku): spet bo treba odpreti delovni zvezek, in sicer na strani 33 – Z vajo do znanja. Do petka morate rešiti naloge do konca poglavja, se pravi do strani 37. Delo si razporedite, kakor vam ustreza. Predlagam, da naredite danes do naloge 8, v petek pa še ostale.

Pozdrav

Mojca Kristan

 

Pozdravljeni,

pred nami je nov teden učenja na daljavo. Napisali ste mi, da večjih težav s tovrstnim načinom učenja nimate in da redno spremljate objave v spletni učilnici. Super, odlično vam gre! Dva učenca se mi še nista oglasila (vesta sama, katera), tako da se mi oglasita v dopoldanskem času, sicer bom popoldne klicala starše.

Delo za danes, 23. 3. 2020:

UNESCO je leta 1999 21. marec razglasil za svetovni dan poezije z namenom promoviranja branja, pisanja, objavljanja in učenja poezije po vsem svetu.

Kaj te čaka danes? To, da zbudiš pesnika v sebi in napišeš pesem, seveda! 😉

Pesem je lahko pripovedna ali pa izpovedna. Lahko govori o trenutnih razmerah, ko ne moreš v šolo, se družiti s prijatelji, iti na igrišče … Vir navdiha lahko poiščeš tudi v naravi, ljubezni ali vsakdanjih stvareh. Ni pomembno!

Pesem naj ima kitice, rimo, zaželeno je, da vsebuje pesniška sredstva (okrasne pridevke, poosebitve, primere …). Pesem napiši v zvezek. Seveda ji moraš dati tudi naslov.

Če ne moreš nikakor zbuditi pesnika v sebi, pobrskaj po spletnih straneh ali po domačih knjižnih policah, kjer se tudi morda skriva kakšna pesniška zbirka. Pesem, ki ti je všeč, prepiši v zvezek. Napiši še, zakaj si izbral/-a ravno to pesem.

Če imaš možnost, zapis v zvezku slikaj in mi ga pošlji na mail. Vesela bom vaših umetnin. 🙂

Mojca Kristan

Preberi še to: kulturni dan

Oglašam se vam tudi jaz, učiteljica Ana Kaluža. V  sredo je planiran kulturni dan, kar pomeni, da bo vseh 5 šolskih ur namenjenih temu. Ostalih predmetov ta dan ne bo na urniku. Potrebovali boste računalnik, ker si boste ogledali predstavo. Natančna navodila bom dala gor v torek zvečer. Lep dan še naprej.

Ana Kaluža

 

 

Petek, 20. 3. 2020

Prvi teden učenja na daljavo je (skoraj) za nami! Nekateri ste se mi na moj elektronski naslov že oglasili s slikami domačih nalog, z vprašanji in pripombami glede dela na domu …

Do nedelje se mi oglasite vsi naj moj elektronski naslov (mojcakr@gmail.com). Napišite mi, ali redno spremljate spletno učilnico, kako vam gre, kje se pojavljajo težave … Če se mi ne boste javili do nedelje, bom v ponedeljek kontaktirala vaše starše.

Za sredo se načrtuje kulturni dan – ogled on-line predstave. V istem mailu mi napiši, ali imaš možnost ogleda predstave, sicer se ti delo prilagodi.

Pa še to: kdor se ni niti prijavil za opravljanje bralne značke, pa bi jo vseeno rad opravil, se lahko še vedno opogumi in prične z branjem. 😉 Mislim, da imate časa dovolj.

Slovenščina za danes:

  • Preglej rešitve prejšnje snovi (slj7_20_3_resitve).
  • Danes ob 15.55 (v nekaterih napovednikih piše ob 16:05, vendar bodi raje ob 15.55 pred TV) bodo na SLO 1 predvajali kratki animirani film Martin Krpan (traja 25 minut). Oglej si ga in v zvezek pod naslov Martin Krpan – animirani film napiši (5–10 povedi), v čem se (če se) animirani film razlikuje od zgodbe, ki smo jo brali pri pouku. Napiši tudi, če ti je bil film všeč in utemelji svoje mnenje. Več o animiranemu filmu si lahko prebereš na: https://www.rtvslo.si/kultura/novice/prvi-slovenski-superjunak-martin-krpan-dobi-se-animirani-film/436708Prikaži izvorno sliko

Če te bo sončno vreme zvabilo na prosto in si animiranega filma ne boš ogledal/-a, imaš tudi drugo možnost: napiši spis Jaz, Martin Krpan (napiši približno eno stran v zvezku, seveda lahko tudi več). Razmisli o tem, kaj bi naredil/-a, če bi bil/-a Martin Krpan.

Lep pozdrav

Mojca Kristan

 

 

Sreda, 18. 3. 2020

Pozdravljeni,

poglavje Vabilo boste dokončali (nekaj nalog boste izpustili). Hvala vsem, ki ste mi na mail poslali vabila. Super ste se izkazali! Tisti, ki ste vabila napisali v zvezek, mi lahko pošljete sliko prek telefona, če imate to možnost, da besedilo pregledam, ni pa nujno. Sicer bom pregledala v šoli, ko se spet vidimo. Upam, da kmalu. 😉

Delo za danes:

  • Reši nalogo 2 a na str. 30.
  • Preberi ZAPOMNIM.SI na str. 31
  • Reši nalogi 4 in 5.
  • Reši nalogo Minutka z g. Pravopisnikom.
  • Če želiš, reši nalogo za ustvarjalne in napiši čim bolj izvirno vabilo za svoje naslednje praznovanje rojstnega dne.

Lep pozdrav
Mojca Kristan

 

Torek, 17. 3. 2020

Pozdravljeni, sedmarji,

upam, da ste zdravi in da vam ni preveč dolgčas. Prvi dan učenja na daljavo je za nami. Upam, da niste imeli večjih težav – sicer mi pa javite in jih bomo skupaj rešili. Vesela bom, če se mi kaj oglasite. 😉

Poglavje, ki te čaka danes (vabilo), spada med lažjo snov, zato verjamem, da boš to snov uspel/-a rešiti brez večjih težav.

Pa začni z delom:

  • preglej rešitve (slj_17_3_resitve) včerajšnje snovi (Kaj nam povedo številke);
  • nadaljuj s poglavjem VABILO (str. 28).

Reši 1. nalogo. Naloga od tebe zahteva, da napišeš uradno vabilo. Vabilo napiši v zvezek, lahko mi ga tudi pošlješ na moj elektronski naslov mojcakr@gmail.com in ga bom pregledala. Pazi na obliko uradnega vabila. Kako se napiše uradno pismo, smo spoznali že lani – ne pozabi na zgradbo: naslov sporočevalca, naslov naslovnika, kraj in datum, vrsta besedila, nagovor, vsebina, pozdrav, podpis.

Preberi ZAPOMNIM.SI na str. 29, v zvezek napiši naslov Vabilo in napiši:

Vabilo je besedilo, ki ga napišemo, kadar želimo koga kam povabiti. Vsebuje naslednje podatke: kdo vabi, kdo je povabljen, dogodek, na katerega vabimo, kdaj naj pridemo (datum, ura), kam naj pridemo. Vabilo je lahko uradno ali neuradno. Uradno vabilo vsebuje naslednje elemente: naslov sporočevalca, kraj in datum pisanja, naslov naslovnika, ime dopisa (Vabilo), nagovor, vsebino, pozdrav in podpis (ime in priimek), lahko dodamo tudi funkcijo. Tudi neuradno vabilo vsebuje bistvene podatke: kdo vabi, kam vabi, kje in kdaj bo prireditev ter kdo je povabljen.

Lep pozdrav

MK

 

 

Ponedeljek, 16. 3. 2020 

Veselo na delo!  Prikaži izvorno sliko

Delovni zvezek: S pomočjo rešitev (slj7_16_3_resitve) si popravi zadnjo domačo nalogo (DZ, str. 24, naloga 14 in Minutka z g. Pravopisnikom).

Nadaljuj s poglavjem Kaj nam povedo številke (str. 25). Preberi besedilo na strani 25, oglej si preglednico na isti strani in reši naloge od 1 do 4 (str. 26–27).

V zvezek napiši naslov SEZNAM in izpiši ključne podatke iz okvirčka Zapomnim.si. Lahko narediš miselni vzorec.

Informacije glede domačega branja – prebereš knjigo, ki si jo prejel/-a v okviru projekta Rastem s knjigo: MIHA MAZZINI – ZVEZDE VABIJO. 

Navodila:

  1. Predstavi avtorja in njegovo delo (če želiš, lahko v obliki miselnega vzorca).
  2. Katero nagrado je prejel za roman Zvezde vabijo?
  3. Napiši obnovo knjige.
  4. Napiši svoje mnenje o knjigi in ga utemelji.
  5. Kako bi ti ravnal/-a, če bi bil/-a Kaja – bi se prijavil/-a na tekmovanje talentov ali ne? Utemelji.
  6. Napiši, če si bil/-a že kdaj v podobni situaciji.
  7. Izberi si odlomek v knjigi, ki ti je bil najbolj všeč, in ga preoblikuj v strip.

Domače branje napišeš v zvezek, ki mi ga boš oddal/-a ob prihodu v šolo, torej se rok podaljša do 29. 3. Če želiš, mi lahko izdelek pošlješ tudi prek elektronske pošte – razen zadnje naloge.

Lep pozdrav

MK